آژانس هیچ تعهدی برای حفظ اسرار کشور ندارد تعداد بازدید: 5359 |

19 مرداد 94

مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه گیلان با بیان اینکه مستقل نبودن آژانس انرژی اتمی بر هیچ وجدان آگاهی پوشیده نیست، گفت: آژانس هیچ تعهدی برای حفظ اسرار کشورمان ندارد.

 روح الله ولی زاده  گفت: مت‌اسفانه عده ای برای اینکه مانع نقد دغدغه مندان نسبت به منافع ملی شوند، اینگونه وانمود می‌کنند که جزئیات مورد تایید رهبر انقلاب است، تا جناح مومن و وفادار به منافع ملی را دچار خودسانسوری کنند و تا اگر افراد این جناح خواستند به اظهار نظر و نقد خود بپردازد بگویند که شما دارید بر خلاف رهبر انقلاب صحبت می‌کنید و بدینگونه مانع نقد آن ها شوند.

 

ولی زاده افزود: طبق فرمایش رهبر انقلاب، ما مسئولان مذاکره کننده خودمان را امین می‌دانیم و این را نیز در عمل ثابت کردیم، ولی بعضی رفتارهایی که از طرف تیم مذاکره کننده پرتلاش کشورمان دیده می شود اینگونه به نظر می‌رساند که به مردم و نمایندگان شان اعتماد ندارند.

 

وی گفت: از منتشر نکردن فکت شیت لوزان گرفته که خواست مردم و رهبر انقلاب بود تا اینکه اخیرا ظریف در مجلس گفت که در متن برجام کلمه «تعلیق» نیامده، در حالی که  آمده و بیش از یکبار امده است!

 

مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه گیلان افزود: خواست ما از دولت این است که در راستای همدلی بیشتر گام بردارند و موجب وحدت هر چه بیشتر مردم و مسئولان شوند.با رفتار خود مانع از ایجاد این فکر شوند که بین مردم و مسئولان همدلی وجود ندارد و در مقابل توطئه آمریکایی ها بایستند.

 

وی تصریح کرد: موضوع بعدی بحث مستقل نبودن آژانس انرژی اتمی است که بر هیچ وجدان آگاهی پوشیده نیست، تجربه به ما نشان داده که آژانس به هیچ وجه قابل اعتماد نیست. احضار شدن آمانو به کنگره آمریکا نیز دلیل دیگری بر این مدعا است.

 

مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه گیلان تصریح کرد: براستی چرا آژانس باید به کنگره آمریکا پاسخگو باشد؟ تجربه شهادت دانشمندان این مملکت ثابت کرده است که آژانس هیچ تعهدی برای حفظ اسرار کشورمان ندارد و این یک دغدغه جدی را ایجاد می‌کند که چه راهکاری اندیشیده شده که آژانس اسرار ما را به آمریکا و رژیم صهیونیستی ندهد؟! آیا راهکاری هست یا اینکه می‌خواهیم مثل تجربیات تلخ گذشته بار دیگر به آژانس اطمینان کنیم؟

 

ولی زاده گفت: مورد بعدی اینکه ساختن یک دنیای آباد بعد از توافق در ذهن مردم و اینکه مردم را به اثرات خیالی توافق امیدوار کنیم در صورتی که هنوز توافق در روال قانونی خود تصویب نشده است، خطری است که باید مسئولان ما نسبت به آن هوشیار باشند و به گونه ای حرف زده نشود که اگر توافق صورت نگرفت و در روال قانونی تصویب نشد، ناامیدی در مردم ایجاد شود و توطئه ایجاد انشقاق در بین مردم تحقق پیدا کند.

 

وی ادامه داد: اینکه گفته شد که نباید به اقدامات گذشته کشورهای دیگر پرداخت، ممکن است که اینگونه برداشت شود که عده ای می‌خواهند راه را برای باز کردن پای آمریکا به این کشور هموار کنند.

 

مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه گیلان خاطرنشان کرد: امیدواریم که عده ای جنایاتی که مستکبرین عالم و در راسشان آمریکا علیه ملت ایران روا داشتند را از یاد نبرند و بارها برای خود مرور کنند که آمریکا همان شیطان بزرگ است با آن همه اقدامات علیه ملت ایران و تا کنون نیز هیچ تغییری نکرده است.

 

دیدگاه (0)
به اشتراک بگذارید:


security code

گالری تصاویر