اطلاعیه شکوه هجرت تعداد بازدید: 3885 |

17 آذر 92


بسمه تعالی


 

بدینوسیله باطلاع می رساند بسیج  دانشجویی دانشگاه گیلان در نظر دارد با هدف انتقال تجربیات تمامی گروه های جهادی اعزامی به مناطق محروم استان در سال 92 و مطرح نمودن حوزه های فعالیتی جدید در عرصه های گوناگون اقدام به بر گزاری گردهمایی «شکوه هجرت» نماید. لذا باتوجه به اهمیت و البته نیاز مبرم تمامی مجموعه های استان به این نوع همایشات و انتقال تجربیات، بسیج دانشجویی دانشگاه گیلان در نظر دارد به شیوه ای متفاوت تر از سال های گذشته اقدام به این مهم نماید.

 


 

اهداف همایش:


 

1.        مطرح نمودن دستاوردها، نکات کاربردی و تجربیات از شروع تشکیل ستادهای اردوی جهادی تا اختتامیه بصورت مرحله به مرحله.


 

2.        ایجاد فضایی علمی و البته کارآمد و پر بازده جهت افزایش کارایی و جهش فکری وتجربی گروه های جهادی در استان.


 

3.        مطرح شدن نقاط قوت و ضعف و البته ظرفیت های دانشگاه ها باقتضای رشته های تحصیلی در اردوهای جهادی.


 

4.         بیان و توضیح عرصه های جدید در اردوهای جهادی وکمک رسانی گروه های جهادی در راستای نیل به اهداف متعالی جهادی به یکدیگر.


 

5.         زمینه سازی جهت ایجاد شبکه پربازده جهادی در تمامی طول سال بصورت جزیره های به هم پیوسته در راستای تقویت فضای فکری، ذهنی واجرایی گروههای جهادی.


 

لازم بذکر است شیوه برگزاری این همایش  بیشتر سمت و سوی دانشجو محور بودن را دارد تا مسئول محور. لذا حضور مجربین عرصه جهادی جهت ارائه نظرات، تشکیل کار گروه ها و سایر موارد، ضروری وحائز اهمیت می باشد. لذا خواهشمند است جهت هرچه بهتر برگزار نمودن این مهم به نکات ذیل توجه نمایید:


 

1.        اطلاع رسانی اکید و صریح توسط مسئولین محترم حوزه ها، پایگاه ها و دفاتر بسیج دانشجویی به مسئولین و مجربین جهادی مجموعه های ذیل نظر خود.


 

2.        جمع بندی و گردآوری کلیپ ها، عکس ها و فیلم های کوتاه گروه ها در قالب سی دی یا دی وی دی و ارائه به دبیرخانه گردهمایی جهت پخش و به نمایش درآمدن در همایش.


 

*لطفاً تصاویر اردوی جهادی خود را حداکثر به تعداد 15 عدد در سایز A4 پرینت یا چاپ گرفته و به همراه فایل کلیپ مورد نظر از اردوی خود جهت برگزاری نمایشگاه عکس و پخش در همایش به واحد سازندگی ناحیه بسیج دانشجویی استان آقای یونس محمدی تا روز سه شنبه مورخ 19/9/92 تحویل نمایید.


 

3.        حضور مسئولین حوزه ها و پایگاه ها، مسئولین جهادی بهمراه حداکثر پنج نفر برادر و پنج نفر خواهر از مجربین و مسئولین بخش های مختلف اردوهای جهادی خود.


 

4.        گردآوری تجربیات، نقاط قوت و ضعف و پیشنهادات جهت بازگشایی عرصه های جدید در اردو های جهادی و ذکر ابتکارات در انجام طرح ریزی و اجرا نمودن اردوهای جهادی، بصورت مکتوب و آمادگی مسئولین جهادی جهت ارائه ی مباحث در همایش و یا در کارگروه ها و در ادامه آمادگی جهت جمع آوری آنان در راستای تألیف کتب تجربیات جهادی.


 

5.        جمع آوری خاطرات جهادی از جهادگران عزیز و ارائه به دبیرخانه همایش جهت نمایش در گردهمایی و در ادامه چاپ در کتاب خاطرات جهادی استان گیلان.

 

 

باطلاع می رساند:

 

زمان برگزاری همایش: روز پنج شنبه 21/9/92 از ساعت 30/8 صبح الی 12

 

 

 

مکان برگزاری همایش: تالار حکمت دانشکده انسانی دانشگاه گیلان

 

 

 

اتوبوس ایاب و ذهاب روز همایش، رأس ساعت 8 صبح از مقابل مصلی نماز جمعه رشت آماده حرکت بسمت دانشگاه می باشد.

 

 

 

جهت کسب اطلاع بیشتر و یا ارائه پیشنهادات:                  

 

 

 

 برادر امیـر پورعلی:     09118184480    دبیـر همایش


 

دیدگاه (0)
به اشتراک بگذارید:
security code

گالری تصاویر