ترغیب به مشارکت در انتخابات وظیفه بسیجیان است تعداد بازدید: 3186 |

23 اردیبهشت 92

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: ترغیب مردم به مشارکت فعال در انتخابات از جمله وظایف بسیجیان به شمار می‌رود.

[more]

محمدرضا نقدی امروز در جمع بسیجیان گیلان با اشاره به اینکه حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای موجب اقتدار ایران در عرصه بین‌المللی می‌شود اظهار کرد: ترغیب مردم به مشارکت فعال در انتخابات وظیفه تمام بسیجیان است.

وی ایجاد امنیت در انتخابات را به نفع تمام ملت عنوان کرد و افزود: امروز دشمن در عرصه‌های مختلف علمی و فناوری علیه ایران در حال نبرد است.

نقدی ایران را یکی از امن‌ترین کشورهای جهان خواند و تصریح کرد: آمریکا تمام توان خود را به‌کار گرفته تا امنیت ایران را خدشه‌دار کند و با حمایت از تروریست‌ها قصد مخدوش کردن امنیت در کشور را دارد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین حمایت از منافقان، حمله‌های مکرر سایبری با پهپادهای جاسوسی، استقرار ناوهای نظامی در خلیج فارس، حمایت از تروریسم و ... را از راهبردهای آمریکا برای برهم زدن امنیت ایران برشمرد و بیان کرد: اکنون با توجه به جنگ در عرصه‌های مختلف علمی، فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و ... دعوت به خلق حماسه از طرف مقام معظم رهبری شده‌ایم.

وی با بیان اینکه در شرایط کنونی در برابر دو گفتمان سازش یا مقاومت قرار داریم، یادآور شد: القای گفتمان سازش در راستای بهبود وضعیت از طرف دشمن آغاز شده است.

نقدی اضافه کرد: تجربه نشان داده، کوتاه آمدن در مسایل هسته‌ای از طرف ما پیشروی دشمنان را به دنبال داشته است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به حیله‌گری آمریکا، خاطرنشان کرد: سازش هرگز راهکار خوبی برای بهبود وضعیت کشور نیست زیرا احسان‌الله خان با سازش دشمنان میرزا بزرگ‌ترین ضربه را به میرزا کوچک خان جنگلی زد و ما نباید این داغ ننگ را بار دیگر بر پیشانی ملت بزنیم.

*تقابل دو گفتمان حرف امام (ره) با لیبرالیسم در عصر حاضر

وی با بیان اینکه جمله معروف ما تا آخر ایستاده‌ایم امام راحل امروز در تقابل با گفتمان لیبرالیسم قرار گرفته است، افزود: طبق رهنمودهای مقام معظم رهبری دنیا در حال گذر از یک پیچ تاریخی بوده زیرا به بن‌بست رسیده است.

نقدی دانستن و اهل تحقیق بودن را از جمله راهکارهای انتخاب فرد اصلح خواند و تصریح کرد: رئیس جمهور آینده باید مدیر و شجاع بوده و اهل سازش نباشد.

*پایگاه اطلاع‌رسانی قرارگاه جهادی شهید میرزا کوچک جنگلی افتتاح شد

به گزارش فارس، پایگاه اطلاع‌رسانی قرارگاه جهادی شهید میرزا کوچک جنگلی در مراسم مذکور افتتاح شد.

همچنین از پدر و مادر شهید علیزاده یکی از دانشجویان دانشگاه آزاد واحد رشت که در حوادث سوریه به شهادت رسید، قدردانی شد.

 

 

 

دیدگاه (0)
به اشتراک بگذارید:
security code

گالری تصاویر