ماجرای #سفره_انقلاب تعداد بازدید: 6339 |

25 مرداد 96

💠 #یادداشت_دانشجویی

🔻ماجرای #سفره_انقلاب ،تایید و بستن پرونده برجام آن توافق نامه عظیمِ برطرف کننده #سایه_جنگ از سر مملکتی که سابقه دفاع جانانه ای کشور را در کارنامه خود دارد و آورنده انواع نعمات و #گلابی_های_برجامی در عرض 20 دقیقه ، ماجرای #ژن های خوب فلانی و فلانی زاده و اکنون هم شاهکاری دیگر از صحن مجلس
جایی که محلی است برای سهم خواهی اندکی نان خور از #سفره_انقلاب که عجیب هم گشنه شان است و عجیب ترآنکه سیری ناپذیر اند.

🔻بگذارید اینگونه بگوییم:
پدرم جانباز شیمیایی و همچنین به نوعی نقص عضو که حاصل و یادگاری همان ۸سال #دفاع از میهن است. زمان جنگ همگی با عشق و علاقه به جبهه می رفتند و آن زمان خبری از سفره ی رنگین انقلاب نبود. آنجا یا بر سر سفره شان نان خشک و اندک مطاعی بود یا تیر و ترکش و خمپاره که البته تک های دشمن هم خورشت آن سفره بود. هرکه برای دفاع اعزام می شد خبر نداشت که 30سال بعد سفره ای بس رنگین از جنس #بیت_المال پهن خواهد شد و عده ای بی وجدان به
آن دست می برند.

🔻در آن روزجهت مقابله با این "تومور" کاری در مجلس انجام نشد و حتی با آنها که از سر سفره مشت مشت از حق مردم می خوردند سر سوزنی مقابله هم نشد.
فرزند یکی از نمایندگان فلان لیست آمد و خودش را حاصل ژن خوب دانست و مردم عادی هم که به پدر وی رای دادند ژن بد نامیده شدند
مردم عزیز و شریف کشورمان تحقیر شدند والفاظ نامناسب به کار برده شد و مجلس و نمایندگان حتی ذره ای با آن مخالت نکردند.حتی شخص شخیص نماینده‌ی ژن خوب دار مورد بازخواست و #توبیخ قرار نگرفت و چه بسا شاید از ژن خوب وی نمونه گیری کرده باشند برای سال های آینده تا بلکه با ژن ناکارآمد و بدرد نخور ملت!!! تعویض شود.

🔻گلابی برجام که بماند در عرض ٢٠ دقیقه در صحن علنی مجلس خورده شد و حتی دیده شده یکی از نمایندگان دست به اعتراض زده که به من یکی رسید شماها همه دوتا دوتا خوردید #مال_مردم خورها. رییس مجلس هم که دست به بستنش خوب است تمام میکروفن هارا زود میبندد تا کسی نقض برجام نکند در داخل صحن مجلس.

🔻برجام آمد و #وعده های رییس جمهور و وزیر محترم عملی نشد و برتحریم ها همچنان افزوده شد فلان شخص در فلان دولت پدر تحریم نام گرفت و منفور اعلام گشت ولی با ورود #مادر گرامی تحریم های اروپایی به کشور، وای وای، بیا و ببین، لیست امید چه پذیرایی ای تدارک دیده برای مادرجان.
بالاخره مادرموگرینی است و عشق لیست امید!
هنوزعده ای با اخلاقیات و روحیات بچگانه!!!

🔻آنها مثل اینکه تاحالا پی نبرده اند که در چه جایگاهی قرار دارند و مردم آنهارا برای چه انتخاب کرده اند به خیال خودشان دارند کار می کنند برای این ملت ولی چه کاری؟؟
سلفی با شخصی که تحریم می کند کشور را تا وضع مردم را بدتر کند.
بدتر آنکه با این رفتار های کودکانه آبروی ملت را زیر سوال می برند.
وزیر محترم نیز به جای دفاع از مردم به دفاع از نمایندگانِ آبرو بَر مجلس به پا می خیزد و در روز خبرنگار به قول معروف خیلی شیک و مجلسی تیکه می اندازد به خبرنگاران.
ولی جان ها همه به فدای مجلس مان که هیچ کدامشان اقدامی نکردند و حتی فراکسیون امید هم به این موضوع که به طور مستقیم به ایشان مربوط بود نپرداخت حتی عذرخواهی از محضر ملت شریف ایران را نیز به جای نیاورد و این خود توهین بزرگی به ملت عزیزمان بود.

🔻خلاصه اینکه با این کار کم خردانه با آبروی ملت شریف ایران بازی شد و نمایندگان هم سوژه ی عالی ای برای روزنامه های خارجی!!
حال...
حال هیچ کس حق اعتراض ندارد. من که سهمم در این سفره انقلاب حتی از دختر بیچاره وزیر نیز کمتر است.
اصلا چرا اینگونه باید باشد؟؟!
این روزها دیگر پدرم هم حق اعتراض ندارد
رفت و بعد از برگشتنش با انواعی از درد ها و نواقص و بیماری های حاصل از جنگ برگشت
بی منت و درخواست هم رفت
برای دفاع از حق خود و کشورش و ناموسش رفت
تا سالها بعد افرادی بیایند و آبروی ملت را بریزند و به ناحق از بیت المال سهم خواهی کنند.
حتی او و همرزمانش و باقی یادرگارهای آن ۸سال هم این روزها حق اعتراض ندارند!

🔻زین پس مردم شریف ایران هوشیارتر از گذشته خواهند بود و هرگز اجازه بازی با آبروی خویش را به کسی نخواهند داد.
زین پس در انتخاب دقت بیشتری می کنند تا عده ای مکان بازی های کودکانه خود با دوربین هایشان را در مجلس قانون گذاری قرار ندهند.

🖊م.ا
دانشجوى دانشگاه گیلان

دیدگاه (0)
به اشتراک بگذارید:
security code

گالری تصاویر