اگر به فکر انقلاب هستیم باید به فکر فضای مجازی باشیم تعداد بازدید: 3337 |

14 اردیبهشت 93

 

اگر به فکر انقلاب هستیم باید به فکر فضای مجازی باشیم

 [more]

معاون حوزه علمیه قم با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در اهمیت تاسیس شورای عالی فضای مجازی کشور گفت: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند اهمیت فضای مجازی به اندازه انقلاب است و این یعنی اگر به فکر انقلاب، استمرار و اثربخشی آن هستیم باید به فکر فضای مجازی هم باشید.

 

به گزارش وارثین به نقل از روابط عمومی مرکز ملی فضای مجازی، حجت الاسلام والمسلمین سعید روستا آزاد- معاون حوزه علمیه قم در اولین جشنواره تبلیغ نوین ویژه طلاب با بیان این مطلب افزود: در صورتی که به فضای مجازی اهمیت داده نشده و برنامه ای برای آن نداشته باشیم ، آرمان های انقلاب اسلامی آسیب خواهد دید.

وی درخصوص نقش طلاب و مبلغین حوزه علمیه در فضای مجازی گفت: طلاب و مبلغین می توانند با ارایه ایده های نوین و بهره مندی از نرم افزارها از فضای مجازی در راستای حفظ انقلاب اسلامی بهترین استفاده را کنند.

معاون حوزه علمیه قم تاکید کرد: در اولین جشنواره تبلیغ نوین ویژه طلاب نزدیک به 3 هزار نفر از ثبت نام کنندگان فعال در عرصه فضای مجازی بودند بنابراین در صورتی که فضای لازم جهت فعالیت این عزیزان فراهم باشد ما می توانیم شاهد حضور قوی و اثربخش آنها در عرصه های جدید نیز باشیم.

همچنین در ادامه این مراسم حجت الاسلام و المسلمین احمد واعظی - رییس دفتر تبلیغات حوزه علمیه قم نیز اظهار داشت: حوزه یک نهاد فرهنگ ساز است و در  این راه باید از ارتباط معنایی استفاده کرد که ارتباط معنایی دو رکن تولید معنا و انتقال و بسط را بر عهده دارد.

وی تصریح کرد: حوزه و حوزویان در حال حاضر توانایی ایجاد تحرکات نوین در فضای مجازی را دارند و تاکنون اطلاعات خوبی برای عرضه در این فضا تولید شده است اما ما نباید خود را محدود به تولید اطلاعات کنیم بلکه باید در فضای مجازی فعالیت تعاملی را گسترش دهیم تا بتوانیم میان تبلیغ سنتی و فضای مجازی پیوند ایجاد کنیم.

 

 

دیدگاه (0)
به اشتراک بگذارید:
security code

گالری تصاویر