سومین مسابقه ملی فناوری نانو برگزار شد تعداد بازدید: 3332 |

27 اردیبهشت 92

سومین مسابقه ملی فناوری نانو صبح جمعه 27 اردیبهشت ماه، با حضور سه هزار و 382 نفر داوطلب به صورت همزمان در 16 مرکز آزمون در سراسر کشور برگزار شد.‏[more]

 

به گزارش  وارثین به نقل از سرویس فناوری ایسنا، آزمون مسابقه ملی فناوری نانو راس ساعت 10 صبح امروز در مراکز آزمون تعیین شده در شهرهای اهواز، دزفول، بوشهر، کرمان، زاهدان، شاهین‌شهر، اراک، قم، تهران، قزوین، کرمانشاه، رشت، ‏کردکوی، مشهد، شیراز و آباده برگزار شد.

 

از مجموع سه هزار و 382 نفر داوطلب سومین مسابقه ملی فناوری نانو، 57 درصد زن و 43 درصد مرد در میان داوطلبین امسال ثبت‌نام کردند. 68 نهاد ترویجی نیز شامل 46 نهاد ترویجی دانشگاهی، 15 شرکت‌ آموزشی و 7 ‏نهاد آموزش و پرورش، در روند ثبت‌نام و آموزش داوطلبان سومین مسابقه ملی فناوری نانو مشارکت داشتند و 90 درصد داوطلبان از طریق این نهادهای ترویجی در آزمون ثبت نام کردند.

 

آزمون سومین مسابقه ملی فناوری نانو به صورت 100 سوال چهارگزینه‌ای طراحی شده بود و چهار سوال تشریحی نیز برای داوطلبان آزمون توانمندی تدریس در نظر گرفته شده بود.

 

نتایج سومین مسابقه ملی فناوری نانو پایان خردادماه اعلام می‌شود و از برگزیدگان با اعطای جوایز نقدی و اعتبار مالی برای دریافت خدمات آنالیز از آزمایشگاه‏‌های عضو شبکه آزمایشگاهی فناوری نانو، تقدیر به عمل می‌آید.

دیدگاه (0)
به اشتراک بگذارید:
security code

گالری تصاویر