سر درنمی‌آورم چرا رفسنجانی دقیقه ۹۰ آمد/ ادامه نمی‌دهم تعداد بازدید: 2955 |

22 اردیبهشت 92

نماینده مردم تبریز گفت: سر درنمی‌آورم چرا هاشمی رفسنجانی دقیقه ۹۰ وارد عرصه انتخابات شد. 

[more]

 

به گزارش وارثین به نقل از فارس، مسعود پزشکیان نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی امروز یکشنبه در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سؤالی در خصوص ورود هاشمی رفسنجانی در انتخابات اظهار داشت: بنده هنوز از انتخابات کنار نکشیده‌ام ولی انشاءالله این عرصه را ادامه نمی‌دهم.

وی افزود: به زودی در مورد این موضوع مطالب را اعلام می‌کنم و فعلا عجله‌ای نیست.

پزشکیان در پاسخ به این سؤال که نظر شما در مورد ورود دقیقه 90 هاشمی به انتخابات چیست، اضافه کرد: نمی‌دانم باید از خودشان بپرسید؛ سر درنمی‌آورم چرا هاشمی دقیقه 90 آمد.

نماینده مردم تبریز گفت: من با کسی تاکنون در مورد انتخابات رایزنی و صحبت نکرده‌ام.

وی در پاسخ به این سؤال که نظر شما درباره راه‌اندازی کارناوال انتخاباتی از سوی حامیان مشایی و هاشمی چیست، اظهار داشت: آن چیزی که مشخص است این است که حضور آقای احمدی‌نژاد از نظر اجرایی کار درستی نبود؛ حتی اگر آقای احمدی‌نژاد مرخصی هم گرفته بود نباید به عنوان کسی که مجری است و می‌خواهد انتخابات را برگزار کند این کار را انجام داد.

وی ادامه داد: حضور آقای احمدی‌نژاد و حمایتش از یک نامزد خیلی شائبه در ذهن به وجود می‌آورد و این کار درستی نیست. بر همین اساس به همه توصیه می‌کنم که به قانون عمل کنند.

وی گفت: همه افرادی که مدعی قانون هستند بر اساس قانون نباید تبلیغ کنند و شعار دهند ولی می‌بینیم که این کار را انجام می‌دهند.

پزشکیان در پاسخ به سؤال دیگری در مورد ورود هاشمی اظهار داشت: وقتی 600 نفر می‌خواهد رئیس‌جمهور شود کسی که قبلا رئیس‌جمهور بوده اولویت دارد؛ وقتی این همه افراد که هر کدام دلشان خواسته آمده و ثبت‌نام کردند یک نفر که دریایی از تجربه را دارد آیا آمدنش عجیب است؟

وی ادامه داد: کسی که راهی را رفته و یا اینکه یک راه را چند بار طی کرده اشتباهاتی را انجام داده؛ طبیعتا اگر مبتنی بر اندیشه و عقل و تقوا بخواهد کاری کند، بهتر از کسی است که راه را نرفته و می‌خواهد از نو شروع کند؛ کسانی که راه را رفته‌اند و علم و عقل و پشتوانه کارشناسی دارد دوباره اگر راه را طی کند آن اشتباهات را انجام نمی‌دهد اما کسی که راه را نرفته حتما یک سری اشتباهات خواهد کرد.

پزشکیان خاطرنشان کرد: ما در کشورمان همیشه آدم‌ها را می‌آوریم و اشتباه می‌کنند که بعد آنها را کنار می‌زنیم و بعد افراد دیگری را دوباره می‌آوریم و باز هم آنها را کنار می‌زنیم. که این درست نیست.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا همه اصلاح طلبان به نفع هاشمی کنار می‌روند، گفت: نمی‌دانم ولی فکر می‌کنم این کار را انجام دهند. 

 

 

دیدگاه (0)
به اشتراک بگذارید:
security code

گالری تصاویر