حمله ضد انقلاب به علامه مصباح تعداد بازدید: 3124 |

17 اردیبهشت 92

 

 

موج جدید حمله ضد انقلاب به علامه مصباح به خاطر معرفی کاندیدا اصلح

 

گروه سیاسی: با نزدیک شدن به فضای انتخابات ریاست جمهوری در کنار فعالیت‌های سیاسی داخل کشور، جستجو در  اخبار، مواضع و جهت گیری های عناصر و رسانه های ضد انقلاب مطالب جالب توجه و بعضا مهمی را از طراحی دشمن برای انتخابات پیش رو در اختیار قرار می ده.

[more]

 از آنجائیکه عملکرد و مواضع عناصر و رسانه های ضد انقلاب و معاند بازتاب نیات و طراحی دشمنان جمهوری اسلامی بوده و در تشخیص روش مطلوب سیاسی موثر به نظر می‎رسد، به همین جهت پایگاه خبری و تحلیلی رجانیوز تلاش می کند با انتشار بسته ویژه اخبار ضد انقلاب در فواصل معین در این راه گام بردارد.

 موج جدید جسارت  ضد انقلاب به علامه مصباح به خاطر معرفی کاندیدا اصلح

ورود شفاف و موثر علامه مصباح یزدی در معرفی کاندیدا اصلح سبب موج تازه ای از فحاشی و تخریب ها علیه وی توسط رسانه های ضد انقلاب شده است.

عصبانیت ضد انقلاب به خاطر نگرانی از ورود علامه مصباح یزدی به انتخابات و معرفی کاندیدا اصلح بگونه ای بوده که یکبار دیگر خاطره فحاشی های ائتلاف اصلاح طلبان و ضد انقلاب را در دوران اصلاحات زنده کرده است.

با وجود بی ارزش بودن چنین اظهاراتی و با عرض معذرت خواهی از محضر علامه مصباح و علاقه مندان ایشان جهت نشان دادن عمق کینه ائتلاف ضدانقلاب، فتنه و انحراف از ایشان به بخشی از این فحاشی ها توسط برخی رسانه های منتصب هب این ائتلاف که البته توسط برخی رسانه های وابسته قالیباف نیز در کشور بصورت دیگری تئوریزه می شود تنها اشاره ای کوتاه  می شود:

*مصباح یزدی در مقام یک شیفته قدرت، به شدت اهل نتیجه گیری است و در این مسیر، از فضاسازی کاذب، دروغ گویی و فریب کاری نیز ابایی ندارد

* بدنامی سیاسی احمدی نژاد و سابقه حمایت مصباح از او سبب شده بسیاری از کاندیداها هراس داشته باشند جزو فرقه مصباحیه تلقی شوند

* علیرغم رجزخوانی ها و روحیه دهی مصباح یزدی، باید گفت در صورت عدم حضور هاشمی، او از جمله بازندگان جدی انتخابات 92 خواهد بود، حتی اگر کسی خواب ببیند، امام زمان دعا کند، او چرخی 180 درجه بزند و دوباره او و تیم احمدی نژاد هم دست در دست هم بگذارند، چیزی جز ورشکستگی سیاسی نصیب علامه زمان نمی شود، برجسب بی آبرویی هم که قبلا به لطف محمود بر پیشانی اش چسبیده است.

* جبهه پایداری همان جبهه مصباحیون است برای بازی سیاسی

* دولتی‌ها اما نامزد نهایی جبهه پایداری را «گوش به فرمان» می‌خوانند و روایت می‌کنند که هنگام معرفی به عنوان نامزد نهایی جبهه پایداری، در مقابل مصباح «زانو» زده و مطیع است.

* او ریاست جمهوری را برای یکی از نزدیکان خود می‌خواهد. دولتی را می‌خواهد که در بودجه سالانه اگر گلوگاه بودجه را قفل زد و اعتبار همه کمک بگیران حقیقی و حقوقی را صفر کرد، هوای مصباح و موسسه‌های چند گانه‌اش را داشته باشد. و فراتر از آن، خود نقش «پدر معنوی» صاحبان قدرت را بیابد و بیش از پیش جایی در ساختار سیاسی قدرت برای خود بگشاید.

* شاید حالا وقت آن رسیده است که مصباح از درخت دولت میوه بچیند. احمدی‌نژاد نه تنها دشمن او نیست بلکه روزگاری روابطشان مرید و مرادی بوده و اکنون هم بر اساس منطق مصباح باید یک جوری احمدی‌نژاد را نگه داشت و دست دوستی را دراز کرد. وقتی قرار است آن طرف جبهه سه نفره به ائتلاف برسد و خیلی‌ها چشم دارند که از آن مسیر به پاستور برسند، مصباح هم باید موتلفی پیدا کند.

* دوستی و دشمنی‌های دنیای سیاست پایدار نیستند، هر دو طرف خوب این را می‌دانند. هدف وسیله را توجیه می‌کند، مصاح یزدی تئوریسین این مدل سیاست ورزی در ایران است.

* مصباح یزدی و همراهان، به شکل معناداری برای سهم خواهی از قدرت، خیز برداشته اند.

به روایت رجانیوز

 

دیدگاه (0)
به اشتراک بگذارید:
security code

گالری تصاویر