علیرضا عزت پناه/ولایت تعداد بازدید: 3079 |

7 تیر 96

 

🔻امروز که عده ای با سوءاستفاده از کلام امیرالمومنین در پی پیدا کردن مشروعیتی دروغین برای خود هستند بهتر است نگاهی دقیقتر به سیره و کلام علی(ع) انداخته شود.

🔻باید از این افراد پرسید آن روزی که امیرالمومنین بعد از 25 سال غصب حق حکومتش فرمود: (اموالی که تا امروز افراد برگزیده ، بی جا و به ناحق تصرف کرده اند هرجا پیدا کنم حتی اگر مهریه زنهایتان کرده باشید به بیت المال برمی گردانم) کجا بودید که الان در چشم مردم نگاه می کنید و غارتگران حق مردم را ذخایر نظام و بیت المال را معوقات بانکی می خوانید؟

🔻شما که ادعای سابقه ی انقلابی داشتنتان گوش ملت را کر کرده بروید تاریخ را بخوانید روزی که طلحه و زبیر نزد امیرالمومنین آمدند و گفتند:(ای علی! مارا با کسانی که شبیه ما نیستند در دادن اموال یکسان قرار دادی!ماها بودیم که اسلام را پیش بردیم! و اینها با زحمت ماها به دست آمده!) اما حضرت در جواب آنها فرمود:(هم من و هم شما می دانیم که پیامبر به این شیوه ی تقسیم بیت المال عمل می کرد)
امروز اما همان عده ی با سابقه انقلابی خود را از ملت تافته ی جدا بافته می دانند و بستگان وفرزندانشان بی حساب از بیت المال حق اوقات فراغت می گیرند! ورانت خواری ها و فسادهایشان هرروز به گوش ملت می رسد.

🔻یا آن روز کجا بودید که در صفین حضرت فریاد می زد نروید و با دشمنِ قرآن به نیزه کرده مذاکره نکنید اما به اصطلاح روشنفکران‌ِآن زمان مذاکره را بر حضرت تحمیل کردند و نتیجه اش حکمیت تحمیلی برامام شد.
اما امروز عبرت نگرفتید و با دشمن ملت ایران مذاکره کردید و سندی بی اعتبار بر این ملت تحمیل کردید که هر وقت بخواهند نقضش کنند و حق ملت را به راحتی بخورند.

🔻بهتر است این افراد به جای تحریف تاریخ و حقایق ، خودشان را اصلاح کنند تا دیگر نیازی به این فریبکاری ها نداشته باشند.

علی رضا عزت پناه
مهندسی مکانیک ۹۴

دیدگاه (0)
به اشتراک بگذارید:
security code

گالری تصاویر