نبی زاده: یک سری احمق راه افتاده اند و در دانشگاه ها سخنرانی می کنند و به تطهیر فتنه و فتنه گران میپردازند تعداد بازدید: 5597 |

8 دی 93

آیا فتنه غیر از مخالفت با جمهوریت نظام و 24میلیون رای هست، آیا فتنه غیر از ضدیت با ولایت است؟

 

 

 

صحبتهای مازیار نبی زاده، مسئول سابق شورای تبیین مواضع و مسئول فعلی علمی و پژوهشی بسیج دانشجویی دانشگاه گیلان با خبرنگار قرارگاه وارثین به مناسبت فرا رسیدن حماسه 9دی:

 

 

 

 

یک مسئله خیلی مهم که من واقعاً فکر نمی کردم اینگونه باشد مسئله حافظه تاریخی ملت ایران هست، یادم هست یک زمانی گفته میشد بروید تاریخ اوایل انقلاب و دوره پهلوی و اینکه چه چیزی گذشته را مطالعه کنید تا سرتان کلاه نگذارند؛ اما من الان به شما میگویم که بروید اتفاقاتی که همین سه چهار سال پیش افتاد را مطالعه کنید. کار به جایی رسیده است که یک سری احمق راه افتاده اند و در دانشگاه ها سخنرانی می کنند و به تطهیر فتنه و فتنه گران می پردازند. و برخی نیز میگویند اصلاً فتنه رخ نداده، فتنه چیست دیگر؛ و دانشجوها هم هیچ حرفی نمیزنند.

 

سوال من از نماینده ای که راه افتاده است و در دانشگاه ها دارد از فتنه حمایت می کند و نماینده گیلانی ای که دارد از او حمایت می کند این است که؛ آیا فتنه غیر از این هست که ما دو شیعه رو به جان هم بیندازیم؟ آیا فتنه غیر از زیر سوال بردن نظام اسلامی هست؟ آیا فتنه غیر از به آتش کشیدن اموال مسلمین هست، آیا فتنه غیر از مخالفت با جمهوریت نظام و 24میلیون رای هست، آیا فتنه غیر از ضدیت با ولایت است؟

 

مسئله بعدی اینکه ، حتی اگر قبول کنیم که اینها با نظام مشکل داشتند؛ باز این سوال پیش می آید که چرا دیگر مسجد را آتش زدند؟ چرا در روز عاشورا عزاداری امام حسین (ع) را برهم زدند؟ چرا در روز قدس شعار نه غزه نه لبنان میدادند؟

 

مسئله دیگری که هست و نیازی هم به بصیرت ندارد، و حتی اگر آدم کور هم باشد می بیند، مسئله دشمنی آمریکا با جمهوری اسلامی ایران هست، و هیچ ربطی هم به انرژی هسته ای و فتنه 88 و تروریست و حقوق بشر و غیره ندارد و همه مان هم می دانیم که تا زمانی که روی اصول اسلام ناب بایستیم، اینها دشمنی خود را ادامه می دهند. اما سوال اینجا این است که شما مگر کور بودید و ندیدید که از اوباما و هیلاری کلینتون گرفته تا رییس رژیم صهیونیستی «پرز» هم آمدند پشتِ قضیهِ فتنه و به ما فشار می آوردند، چرا باز هم به نادانی خود ادامه دادید؟ مگر نمی دیدید که کل ضدانقلاب از منافقین گرفته تا مشارکتی ها و اکبرگنجی و مهاجرانی و نهضت آزادی آمده اند پشت این قضیه، چرا از اینها اعلام برائت نکردید؟

 

حرف آخر من با بچه مذهبی هایی هست که سرشان را عین کبک کرده اند در برف، این است که بیدار شوید، نه ببخشید، بلند شوید و عمل کنید؛ بروید ببینید چقدر امام خمینی از اسلام تحجر، از اسلام بدون ولایت که به یقین همان اسلام مورد نظر آمریکا هست گلایه کرده. «این چه فتنه است که آفت زده ایمانها را * اَینَ عمار که روشن بکند جانها را»؛ چرا بی خیالید؟ چرا اجازه می دهید یک بازداشتی فتنه 88 دوباره بیاید و در دانشگاه سخنرانی کند؟ چرا اجازه می دهید یک کسی که جزء تحصن کنندگان مجلس ششم بوده توسط یک گروه ضداسلامی به دانشگاه برای سخنرانی دعوت شود؟ ببینید که نماینده تان امروز دارد کسانی را که در مقابل فتنه گران ایستادگی می کنند را تخریب کرده و حامیان فتنه را آزادی خواه معرفی میکند. بلند شوید.

 

 

 

دیدگاه (0)
به اشتراک بگذارید:


security code

گالری تصاویر