دلایل حضور مردم در حماسه 9 دی تعداد بازدید: 3925 |

6 دی 93

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران با تاکید بر اینکه بهره‌مندی از نعمت ولایت رمز موفقیت ملت ایران است گفت: تا زمانی که گوش به امر رهبری داریم، هیچ برنامه ای نمی‌تواند اهداف ما را متزلزل کند.

 

به گزارش وارثین و به نقل از مهر، سردار خسرو عروج پیش از ظهر شنبه در همایش بصیرتی که با حضور پاسداران استان سمنان در حسینیه امام خمینی (ره) تیپ ۱۲ قائم (عج) برگزار شد، با اشاره به کتب آسمانی ادیان الهی افزود: تمام این کتب در گذر تاریخ مورد تحریف قرار گرفت و تنها قرآن است که در طول زمان بدون هیچ دست اندازی به انسان امروز رسیده است.

وی با اشاره به تهاجمات نظامی و سیاسی صورت گرفته به ایران افزود: استکبار جهانی و در رأس آن آمریکا پس از انقلاب تهاجمات زیادی را علیه ایران انجام داده است.

عروج با اشاره به قیام عاشورا افزود: شهادت امام حسین(ع) و ایستادگی ایشان در برابر ظلم انگیزه‌ای است که امروز مسلمانان را گرد هم جمع می‌کند و این نوع اجتماع انسانی در این گسترده وسیع بی‌نظیر است.

وی ارزیابی دشمن از انقلاب را اشتباه دانست و اظهار داشت: ایستادگی در برابر این‌همه حمله از ابعاد مختلف نمی‌تواند توسط بشر اداره شود و این دست خداوند متعال است که در مقابله با دشمنان، ملت ایران را یاری کرده است.

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به کلامی از امام خمینی(ره) گفت: شما رزمندگان اسلام اگر بر هوای نفس چیره شوید، پیروزید و امروز می‌بینیم که جوانانی زاهد و عارف برای پیروزی اسلام بر متکبرین لباس رزم پوشیده‌اند.

عروج با اشاره به یوم الله ۹ دی بیان کرد: فقط لطف خدا و عشق به ولایت است که مردم را به صحنه‌های حضور می‌کشاند.

وی با تأکید بر گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تکریم خانواده‌های محترم آنان گفت: جامعه اسلامی باید خود را همراه و همرزم رزمندگان بداند و حال خانواده این عزیزان را درک کند.

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خاتمه با اشاره به نقش ولایت فقیه از صدر اسلام تا کنون گفت: بهره‌مندی مسلمانان از نعمت ولایت رمز موفقیت اسلام و مسلمین است و تا زمانی که ما گوش به امر رهبری داریم، پیروزیم و هیچ تحمیل سیاسی و برنامه ریزی نظامی نمی‌تواند ما را متزلزل کند.

 

 

 

دیدگاه (0)
به اشتراک بگذارید:


برچسبها : ،
security code

گالری تصاویر