نامه دانشجویان عدالتخواه دانشگاه گیلان به جناب آقای جعفـرزاده تعداد بازدید: 4619 |

28 آذر 93

دلیل محبوبیت فردی مانند علی مطهری و مانند ایشان چیزی جز عدم وابستگی به احزاب و گروه­ها نیست. این فرد و یا هر فرد آزاده دیگری حرفش و کلامش را آن­چنان که صحیح می­داند می­زند و همین موجب محبوبیت اوست...

 

 

پس از اتفاقات اخیر در دانشگاه گیلان و برگزاری میتینگ سیاسی اصلاحات در تالار حکمت دانشکده انسانی دانشگاه گیلان و ممانعت از ورود دانشجویان به مراسم، مجمع دانشجویان عدالتخواه دانشگاه گیلان، نامه ای سرگشاده به جناب دکتر جعفــرزاده، نماینده مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی نوشتند، که شرح آن از این قرار است:

 

 

 

 

باسمه تعالی

 

نماینده محترم رشت در مجلس شورای اسلامی

جناب آقای دکتر جعفرزاده

سلام علیکم

این روزها بیش از سازمان هواشناسی، وضعیت وزش بادها را می­توان از شما پرسید. سخنان ناپخته و ناصواب حضرتعالی در همایش شهید میرزا کوچک خان، بروزی عینی از این واقعیت بود. واقعیتی که متاسفانه بخشی از نمایندگان مجلس را در دوره ­های گوناگون شامل شده و می­شود. چرخش­های صد و هشتاد درجه ­ای از مواضع و اعتقادات، همواره سخت­ترین ضربه ­ها را به پیکره نظام و انقلاب وارد ساخته است.

 

حال آنچه که بیش از همه ما را در بهت فرو برد، ناشیانه بودن این چرخش از سوی حضرتعالی بود. کسی که سهم ویژه­ ای را در تبلیغات انتخاباتی­اش برای دانشجو و تشکل­های دانشجویی قائل بود، به یک باره تا چشم دانشجو را دور می­بیند، سخنش متفاوت می­شود. حقیقتا بر زبان جاری ساختن این جملات که "اگر می­خواستیم آقای مطهری را به دانشگاه بیاوریم، هیچ کس نمی­توانست جلوی ما را بگیرد" با کدامین شعار شما همخوانی دارد؟ گمان نمی­کنید بیان چنین جمله ­ای به حساب نیاوردن دانشجو و توهینی مستقیم به اوست؟ در ضمن، مگر سند شش دانگ دانشگاه به نام شماست؟ همچنین ایراد سخنانی متفاوت آن هم تنها به فاصله صبح تا ظهری از جانب شما و تنها به دلیل مستمعینی متفاوت به چه معنا است؟

 

آقای جعفرزاده

دلیل محبوبیت فردی مانند علی مطهری و مانند ایشان چیزی جز عدم وابستگی به احزاب و گروه­ها نیست. این فرد و یا هر فرد آزاده دیگری حرفش و کلامش را آن­چنان که صحیح می­داند می­زند و همین موجب محبوبیت اوست. و قطعا هیچ­کس با چرخش­های صد و هشتاد درجه­ ای و ناشیانه نمی­تواند اعتماد مردم را کسب نماید. هیچ­گاه امثال مطهری میان جمع اصلاح ­طلب و اصول­گرا حرفش دو تا نشد. باب میل حضار سخن گفتن و چیدن مواضع آن­چنان که مورد طبع حاضران باشد، چیزی جز نفاق نیست.

وای بر مملکتی که نماینده مجلسش شما و امثال شما باشد.

 

والسلام

محمد مهدی شکری

دبیرکل مجمع دانشجویان عدالتخواه دانشگاه گیلان

 

 

دیدگاه (0)
به اشتراک بگذارید:


برچسبها : ،
security code

گالری تصاویر