برگزاری برنامه «دانشگاه تراز دهه پیشرفت و عدالت» به مناسبت روز دانشجو تعداد بازدید: 4667 |

17 آذر 93

به مناسبت روز دانشجو و همکاری بسیج دانشجویی و بسیج اساتید دانشگاه گیلان برنامه ای با عنوان «دانشگاه تراز دهه پیشرفت و عدالت» با حضور و سخنرانی دکتر صفار هرندی، وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی ظهر یکشنبه 16 آذرماه تالار حکمت دانشکده ادبیات و علوم انسانی برگزار شد.  

 

 

در ابتدای جلسه دکتر صفار هرندی ضمن بیان اینکه دانشگاه محیط آگاهی و علم و آزادفکری و آزاد اندیشی است این محیط را فراهم آمده از انسانهایی دانستند آرمانخواه که حاضر به فداکاری هستند.

ایشان با اشاره به تفاوت های موجود در شکل گیری انقلاب اسلامی و همچنین در انتقال آن بیان کرده اند که امروز ما توانسته ایم با وجود همه تحریم ها به یک نقطه کانونی در الهام بخشی به محیط منطقه مان تبدیل شویم.

 

 

 

 

وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن تاکید بر توجه به برخی تحولات منطقه در سوریه و عراق و نقش نیروی حزب الله  اذعان داشتند که این پیروزی ها تنها با تکیه بر قدرت سلاح نیست بلکه روحیه مقاومت اکسیری است که قابل صدور به تمامی منطقه و عامل پیروزی است.

دکتر صفار هرندی با بیان اینکه ما در دهه ای هستیم که با وجود همه تحریم ها توانسته ایم موفق به کسب عالی ترین رتبه های علمی در جهان شویم، بر نقش تاثیرگذار دانشگاه در این زمینه تاکید نمودند و دانشجوی تراز این دهه را محور این تغییرات دانستند.

در ادامه دکتر صفارهرندی به سوالات دانشجویان پاسخ دادند و در پایان مراسم با حضور مسولین بسیج دانشجویی و بسیج اساتید دانشگاه گیلان از دانشجویان فعال علمی و فرهنگی و پژوهشی تجلیل به عمل آمد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاه (0)
به اشتراک بگذارید:


security code

گالری تصاویر