ویژه برنامه روز ولادت حضرت زهرا (س) در دانشگاه گیلان برگزار شد تعداد بازدید: 3562 |

31 فروردین 93

به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و هفته زن و بزرگداشت مقام مادر مراسم این روز خجسته در تالار حکمت دانشگاه گیلان برگزار شد.

 

[more]

دکتر رضی سرپرست دانشگاه گیلان در این مراسم ضمن عرض تبریک این روز به کلیه بانوان دانشگاه،حضرت فاطمه زهرا (س) را الگویی جهانی و نماد مهربانی،پاکی،عفت و پایبندی به اصول خانواده دانست.

سرپرست دانشگاه گیلان ضمن تقدیر از مجموعه تلاشهای علمی و اداری بانوان دانشگاه،از نقش دوگانه زنان در دانشگاه یاد کرد که علاوه بر وظایف شغلی در تلطیف فضای کاری و اخلاقی کردن محیط علمی نقشی غیرقابل انکار دارند.

وی  از بانوان دانشگاهی خواست تا ضمن کمک به مجموعه مدیریتی دانشگاه در جهت دستیابی به اهداف سازمانی،زمینه ساز بهره وری،کیفیت بخشی به کارها و اصلاح فرآیندها شوند.

دکتر رضی سهیم کردن بانوان در مدیریت دانشگاه را از برنامه های مدیریتی خود عنوان کرد و گفت در صدد هستم تا در هیات رئیسه دانشگاه حتما یک خانم حضور داشته باشد.


در این مراسم همچنین مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه و مسئول دفتر امور بانوان هم ضمن عرض خیر مقدم به بانوان دانشگاهی،از حضرت فاطمه زهرا (س) بعنوان الگوی زنان مسلمان نام برده و اذعان داشتند شخصیت و منش حضرت زهرا در همه ابعاد بعنوان یک الگو برای زنان ایرانی محسوب و همه زنان با تاسی از این بزرگوار در زندگی فردی و اجتماعی خود مسیر کمال را طی خواهند کرد.


 شایان ذکر است از دیگر برنامه های هفته زن در دانشگاه،تقدیر از بانوان بازنشسته دانشگاه،تقدیر از نمایندگان دفتر امور بانوان در واحدها و دانشکده های مختلف و برگزاری  مسابقات ورزشی بود.

 

منبع:پایگاه خبری دانشگاه گیلان

 

دیدگاه (0)
به اشتراک بگذارید:
security code

گالری تصاویر