وضعیت علمی کشور نباید فدای سیاسی کاری شود تعداد بازدید: 3691 |

27 بهمن 92


پدر شهید احمدی روشن گفت: توصیه من به همه مسئولین این است که قدردان وضعیت علمی کشور باشند و این موضوع نباید فدای سیاسی کاری شود.

[more]

 

به گزارش وارثین رحیم احمدی روشن در یاسوج، در پاسخ به سوالی در خصوص سیاسی کاری در مجامع علمی کشور، علم را چراغ تاریکی های زندگی بشر دانست و گفت: علم به منزله سلطان و نور است و بعد از ایمان، تعیین کننده است.


وی افزود: علم و ایمان دو بال برای انسان به سوی فلاح هستند بنابراین علم باید در جهت خدمت به مردم باشد.


پدر شهید احمدی روشن به فعالیت علمی دانشمندان جوان ایرانی و شهدای هسته ای اشاره کرد و گفت: فرزندان ما از علم در جهت خدمت به مردم و رضای خدا استفاده کردند.


وی ادامه داد: این باعث تأسف است که در برخی از کشور های دنیا، علم را فقط برای خود و برای ستم کردن بر مردم دنیا به کار می برند؛ اما ایران علم را درجهت خدمت به مردم خود و دنیا استفاده می کند.


احمدی روشن با توصیه مسئولین و مدیران دانشگاهی گفت: توصیه من به همه مسئولین این است که قدردان این علم باشند و حالا که خداوند این علوم را در اختیار ما قرار داد قدردانش باشیم و بی خود و همه جا هزینه اش نکنیم.


وی افزود: این علوم نباید فدای سیاسی کاری ها شود.


پدر شهید هسته ای کشورمان با اشاره به مذاکرات هسته ای گفت: من به دولت مردان و تیم  مذاکره کننده توصیه می کنم که شأنیت ملت ایران و خون هایی که در راه صنعت هسته ای و علم کشور ریخته شده است را مد نظر قرار دهند.

 

منبع: خبرگزاری دانشجو

 

دیدگاه (0)
به اشتراک بگذارید:
security code

گالری تصاویر