پاسخ کوبنده فرزند شهید جعفری به خاتمی تعداد بازدید: 3320 |

26 آذر 92

 

 

پاسخ کوبنده فرزند شهید جعفری به خاتمی

[more]

آقای خاتمی، آیا شهیدی بالاتر از اباعبدالله الحسین سراغ دارید؟ چگونه با وجود بی‌احترامی و بی‌حرمتی یاران و دوستان خود به ساحت مقدس سرور و سالار شهیدان در واقعه فتنه 88 سکوت کرده و خم به ابرو نیاوردید.

 

 

به گزارش وارثین به نقل از  گروه فضای مجازی« خبرگزاری دانشجو»؛ فرزند شهید جعفری در صفحه شخصی خود در یکی از شبکه‌های اجتماعی نوشت:

 

آقای خاتمی سلام

اظهارات اخیر شما در رابطه با شهدا و سوء استفاده نکردن از نام و جایگاه آنها را در فضای مجازی خواندم. پس از خواندن مطالب چند سوال برای اینجانب مطرح شد که تمایل دارم در صورت امکان این فرزند شهید را قابل دانسته و پاسخ درخور توجهی در قبال سوالاتم ارائه کنید.

 

آقای خاتمی شما که دم از شهدا و فرزندان جنگ می زنید آیا شهیدی بالاتر از اباعبدالله الحسین سراغ دارید؟ چگونه با وجود بی احترامی و بی حرمتی یاران و دوستان خود به ساحت مقدس سرور و سالار شهیدان در واقعه فتنه 88 سکوت کرده و خم به ابرو نیاوردید. جناب آقای خاتمی در واقعه 88 سلطنت طلبان از چه کسی حمایت کردند. با کسانی هم صداشدید که دستشان به خون هزاران شهید ایران آلودست. شما 8سال در این کشور عهده دار منصب ریاست جمهوری بودید آیا به ارزشها و حرمتهای ماه محرم برای این مردم شریف پی نبردید؟ آیا با سوت و کف و ریختن خون مردم بی گناه و آتش زدن اموال عمومی و لشکر کشی خیابانی می توان فرمایش امام راحل در خصوص زنده نگه داشتن محرم و صفر را پیاده کرد. ظاهرا صدای گریه های رهبر انقلاب که با سوز دل فرمود: جان ناقابلی دارم که قلب هر آزاده ای را در سراسر جهان سوزاند برای شما گنگ و نامفهوم بود و یا شاید صدای توهین کنندگان به عاشورای امام حسین(ع) آشکارتر و رساتر. چه خوب بود اگر دوستانی که در مقاطعی برای این نظام و انقلاب مرارت کشیده و زحماتی را متحمل شدند حداقل در این 4 سال یکبار و فقط یکبار هم که شده از مولای ما امام حسین(ع)به جهت تحریک عواطف و احساسات جوانان پاک این مرز و بوم عذرخواهی می کردند. حمایت و پاسداری از خون امام و شهدا با گفتمان محقق نخواهد شد مرد عمل می خواهد.

 

یاد و خاطره شهدای انقلاب گرامی باد. یاد آن روز که پدرم خلیل الله در گرمای 50 درجه شلمچه با 56سال سن پابه پای جوانان در خط می جنگید.

به راستی شهدا چه می گویند. آیا توانستیم گوشه ای از وصیت آن عزیزان را درزندگی پیاده کنیم. اعتقاد به ولایت فقیه و لزوم حمایت از آن در گوشه گوشه وصیت نامه شهدا به یادگار مانده. ما فرزندان شهدا اجازه تکرار آن واقعه تلخ که همانا آب در آسیاب دشمن ریختن است را نداده و نخواهیم گذاشت اشکهای آقا سید علی بر گونه های مبارکش جاری شود. بار دیگر در پایان از شما می خواهم به چند سوال مطروحه این بنده حقیر نه، بلکه به تناقضات موجود در عمل و کلام خود پاسخ داده و اینگونه مردم شریف ایران و فرزندان پاک شهدا را ساده لوح تصور نکنید.

 

 

دیدگاه (0)
به اشتراک بگذارید:
security code

گالری تصاویر