برنامه روز چهارم اردوی تشکیلاتی تعداد بازدید: 3334 |

31 شهریور 92

شنبه - 30 / 6 / 1392

[more]

 

 

به گزارش وارثین اعضای دوره تشکیلاتی بصیرتی بسیج دانشجویی دانشگاه گیلان در جلسه ای با حضور دکتر پیغامی، کارشناس اقتصاد پولی، پیرامون اقتصاد مقاومتی حضور یافتند.

در این جلسه که در ساعت 9 صبح در محل سازمان بسیج دانشجویی کل کشور برگزار گردید، مباحثی چون جنگ اقتصادی، اقتصاد مقاومتی، حمایت از تولید و سرمایه ایرانی و تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص برنامه های اقتصادی غرب از اوایل دهه 70 ، مطرح شد.

در جلسه ساعت 16 بعد از ظهر که با حضور تمامی اعضای اردوی تشکیلاتی برگزار شد، استاد موسی نجفی درباره بیداری اسلامی، تمدن اسلامی، ظرفیت ها و ابعاد انقلاب های اسلامی و دلایل فلسفی و سیاسی عناد غرب با انقلاب اسلامی ایران، نکاتی را بیان داشتند و مواردی را که به تحقق تمدن جدید اسلامی کمک می کنند را ابراز داشتند.

 

پس از آن برادر خادم صادق در نشستی که با حضور اعضای شورای مرکزی و شورای دفاتر و کانون ها برگزار شد، به تشریح تفصیلنامه حضرت امیر خطاب به مالک بن حارث اشتر در باب مسائل مدیریتی و تشکیلاتی پرداخت.

 

در انتهای روز شنبه نیز، حلقه های مباحثاتی با موضوعاتی از قبیل «ضرورت مطالعه»، «مطالبه گری» و «آسیب شناسی فعالیت های فرهنگی» برگزار شد و افراد به بحث و تبادل نظر پرداختند.

 

دیدگاه (0)
به اشتراک بگذارید:
security code

گالری تصاویر