برنامه روز دوم اردوی تشکیلاتی تعداد بازدید: 3411 |

30 شهریور 92

 روز پنجشنبه 28 ششهریور 1392

[more]

 

به گزارش وارثین صبح روز پنجشنبه ، کارگاهی با حضور دکتر علی رضائیان ، معاون موسسه پژوهشی امام (ره) در محل سازمان بسیج دانشجویی کشور و با حضور تمامی دانشجویان اردوی تشکیلاتی بر گزار شد. این کارگاه که از ساعت 9  الی 13 به طول انجامید متشکل از سه جلسه با محوریت های حکومت الهی و اسلامی، ولایت فقیه و شبهه های وارده بود.

بعد از ظهر، جلسه ای اختصاصی با دکتر حسن عباسی، مسئول مرکز بررسی های دکترینال، به میزبانی اندیشکده یقین واقع در میدان لوزی برای اعضا برگزار شد.

محور صحبت های دکتر عباسی حول مساله تمدن سازی اسلامی ایران و نقش زیرساخت ها در توسعه کشور و تبدیل ایران به ابرقدرت جهانی بود و در پایان هم شمه ای از فعالیت های مراکز مطالعات استراتژیک خصوصا اندیشکده یقین را مورد بحث قرار دادند و از دانشجویان خواستند که علاوه بر احساس توانایی و احساس مسئولیت، این حس را به سایر دانشجویان و سایر اقشار جامعه انتقال دهند. پس از پایان سخنرانی، جلسه در حدود یکساعت بصورت پرسش و پاسخ ادامه یافت.جلسه در ساعت 17:30 پایان یافت.

راس ساعت 18 اعضا با حضور در  محل اسکان از سخنان دکتر رحیم پور ازغدی بهره مند شدند.

موضوع بحث نیز راجع به رابطه عقل معاد با عقل معاش، عقلانیت غربی و عقلانیت اسلامی و سطوح عقل از دیدگاه اسلام و غرب بود که تا اذان مغرب ادامه پیدا کرد.

پس از صرف شام نیز برنامه زیارت حرم حضرت عبدالعظیم برای علاقمندان تدارک دیده شد.

دیدگاه (0)
به اشتراک بگذارید:
security code

گالری تصاویر