مسابقات ملی نانو تعداد بازدید: 3684 |

24 اردیبهشت 92

سازمان بسیج دانشجویی گیلان 27 اردیبهشت ماه با همکاری گروه علمی نانوی کانون علمی- پژوهشی بسیج دانشجویی گیلان، میزبان سومین دوره مسابقات ملی فناوری نانو است.

 [more]

محمد صادق عباسی شنبه بازاری در گفت‌وگو با خبرنگار «خبرگزاری دانشجو» در رشت، گفت: سومین دوره مسابقات ملی فناوری نانو 27 اردیبهشت ماه جاری به میزبانی سازمان بسیج دانشجویی با همکاری کانون علمی- پژوهشی بسیج دانشجویی دانشگاه گیلان برگزار می شود.

رابط سازمان بسیج دانشجویی گیلان وستاد ویژه توسعه فناوری نانو در دانشگاه گیلان افزود: از ابتدای مهرماه سال گذشته با هماهنگی های لازم در آموزش بحث نانوفناوری و آمادگی دانشجویان در فراگیری سرفصل های مورد نظر ستاد نانو در این مسابقه همت گماشته شد که این فعالیت ها از طریق برگزاری کارگاه ها صورت گرفت.

وی با بیان اینکه دو کارگاه در تاریخ های 30 آذر و 24 اسفند 91 در دانشگاه گیلان برگزار شد، ادامه داد: در کارگاه دوم 130 نفر از دانشجویان که حدود 60 نفر از این دانشجویان در مقاطع ارشد و دکترا بودند با روش ها، تجهیزات و آنالیز نانو ساختارها آشنایی پیدا کردند.

عباسی شنبه بازاری تصریح کرد: این کارگاه ها با همکاری ویژه مدیریت علمی سازمان بسیج دانشجویی گیلان و کانون علم و پژوهش بسیج دانشجویی دانشگاه گیلان و نیز مساعدت دانشگاه گیلان برگزار شد.

رابط و مسئول برگزاری مسابقه ملی فناوری نانو در حوزه گیلان هدف از برگزاری این کارگاه ها را علاوه بر آشنایی دانشجویان با بحث نانوفناوری، آمادگی آنها در مسابقه ملی نانو فناوری اعلام نمود.

وی افزود: با فعالیت های چشم گیر در این زمینه این توانایی را پیدا کردیم تا از استان گیلان با 151 نفر داوطلب شرکت در مسابقه در این عرصه وارد شده و میزبانی مسابقه کشوری را بر عهده بگیریم.

عباسی خاطرنشان کرد: تاریخ ویرایش اطلاعات و تغییر مرکز آزمون طبق اطلاعیه ستاد نانو از 18 تا 20 اردیبهشت ماه جاری بوده و زمان دریافت کارت آزمون 23 تا 27 اردیبهشت  می باشد.

 سومین مسابقه ملی فناوری نانو در گیلان به میزبانی سازمان بسیج دانشجویی جمعه 27 اردی­بهشت 1392 ساعت 8 الی 13 در دانشکده علوم دانشگاه گیلان برگزار می شود.

گروه علمی نانو کانون علم وپژوهش بسیج دانشجویی دانشگاه گیلان نهاد ترویجی ستاد ویژه توسعه فناوری نانو کشور در دانشگاه مادر استان (دانشگاه گیلان) است.

دیدگاه (0)
به اشتراک بگذارید:
security code

گالری تصاویر