گزارش تصویری کامل از اردوی جهادی ۱۳۹۵ تعداد بازدید: 7316 |

21 شهریور 95

 اردوی جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه گیلان در تابستان 1395 طی برنامه ای گسترده در شمال و جنوب استان گیلان در روستا های شهرستان رودبار و تالش برگزار گردید.

اردوی جهادی برادران در روستای کوهستان حویق شهرستان تالش و اردوی جهادی حواهران در روستای کلیشم شهرستان رودبار برگزار گردید.

روستای حویق تالش، محرومترین روستای استان گیلان می باشد که تا سال 1394 تنها مسیر ارتباطی روستا یک جاده مال رو بود که در این سال یک جاده خاکی به روستا کشیده شد، که این جاده نیز در روزهای بارانی که تقریبا اکثر اوقات سال می باشد، غیرقابل استفاده می شود.

 

این روستا نه تنها راه ارتباطی صعب العبوری دارد، بلکه از تمامی خدماتی نظیر آب، برق، گاز، تلفن محروم بوده و حتی آنتن موبایل هم درآنجا غیرفعال است.

 

بسیج دانشجویی دانشگاه گیلان با توکل بر خدا قصد دارد مدرسه ای را برای کودکان روستا احداث نماید که عملیات آغازین احداث مدرسه روستا طی اردوی جهادی تابستان 95 شروع شده است.

 

 

 

 

 

جلسه هماهنگی اردوی جهادی سال ۱۳۹۵ با ریاست و معاونت فرهنگی دانشگاه گیلان

 

 

 

 

 


جلسه با مدیران اداره ی کل نوسازی مدارس استان گیلان

 

 

پیگیری تجهیزات و وسایل پشتیبانی از طریق سازمان بسیج دانشجویی استان گیلان

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

حضور مهندس ناظر اداره کل نوسازی مدارس استان گیلان در محل اجرای پروژه (کوهستان حویق تالش)

 

 

 

 


بازدید بخشدار کوهستان حویق از روند اجرای پروژه

 

 

 

 

 

 

 

حضور دکتر فرید نجفی از اعضای هیئت علمی گروه مهندسی مکانیک دانشگاه گیلان در محل اردوی جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه گیلان در روستای کوهستان حویق شهرستان تالش

 

 

 

حضور حجت الاسلام بصیری[مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه گیلان] و دکتر قاسمی روشن [مسئول بسیج اساتید دانشگاه گیلان] در محل اردوی جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه گیلان در روستای کوهستان حویق شهرستان تالش

 

 

 

 

 

آقای حسین خواه [مسئول بسیج کارکنان دانشگاه گیلان] و جمعی از کارکنان و اساتید دانشگاه گیلان در روستای کوهستان حویق شهرستان تالش

 

 

 

 

 

 

دیدگاه (1)
به اشتراک بگذارید:


XKxGgPCiN 10 آبان 1402 ساعت 06:08

cheap cialis generic online Velazquez EM, Mendoza S, Hamer T, Sosa F, Glueck CJ

security code

گالری تصاویر