بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه در خصوص اعدام شیخ نمر تعداد بازدید: 5033 |

16 دی 94

هرگونه اقدام تشنج آفرین از قبیل آتش زدن سفارت که سبب بر هم زدن آرامش جامعه شده و وحدت را از میان ببرد و زمینه ایجاد دودستگی را در جامعه فراهم آورد و بهانه لازم را برای رسانهها و تبلیغات معاندین فراهم آورد تا با مستمسک قرار دادن آن موجبات تخریب نیروهای ارزشی شود، محکوم است.  

 



بسم الله الرحمن الرحیم



 ولَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ؛
هرگز گمان مبر کسانی که در راه خدا کشته شدند، مردگانند! بلکه آنان زنده‌اند، و نزد پروردگارشان روزی داده می‌شوند. (آل عمران: 169)

 فأَرَادَ أَن یَسْتَفِزَّهُم مِّنَ الْأَرْضِ فَأَغْرَقْنَاهُ وَمَن مَّعَهُ جَمِیعًا؛
پس (فرعون) تصمیم گرفت آنان را از آن سرزمین ریشه کن سازد؛ ولی ما، او و تمام کسانی را که با او بودند، غرق کردیم. (اسراء: ۱۰۳)


شیخ نمر باقر النمر متولد سال 1379 هجری قمری در عوامیه (در شرق عربستان) به دنیا آمد و پس از گذراندن تحصیلات حوزوی در قم و سوریه و رسیدن به سطح اجتهاد، رهبریِ شیعیان قطیف عربستان را به عهده گرفت و پس از سالها روشنگری سرانجام در روز 12دی 1394 به وسیله فرعونیان سعودی اعدام شد و به درجه رفیع شهادت نایل آمد.

 در این رقعه ضمن عرض تسلیت شهادت مظلومانه شیخ نمر باقر النمر به محضر گرانقدر حضرت صاحب الزمان(عج) و همچنین تمامی مسلمانان جهان اعلام میداریم:

1- طبق بیان صریح کلام الله شیخ النمر نمُرده است و هرگز نمی میرد و آل سعود خائن بزودی خواهد دید که خون این عالم مجاهد پایه و اساس حکومتشان را بر خواهد چید و اندیشه انقلابی او دوباره سرزمین حجاز را زنده خواهد نمود و ریشههای جاهلیت مدرن سعودی-صهیونیستی را ویران خواهد نمود.

2- هرگونه اقدام تشنج آفرین از قبیل آتش زدن سفارت که سبب بر هم زدن آرامش جامعه شده و وحدت را از میان ببرد و زمینه ایجاد دودستگی را در جامعه فراهم آورد و بهانه لازم را برای رسانهها و تبلیغات معاندین فراهم آورد تا با مستمسک قرار دادن آن موجبات تخریب نیروهای ارزشی شود، محکوم است.

3- خوی کشتار و تجاوز که ذات آل سعود از آن نشئت گرفته و با آن ادامه دارد و در قضایای یمن و قطیف و همچنین حمایت همه جانبه از داعش و گروههای تروریستی، خود را به نمایش میگذارد بیانگر این مطلب است که این رژیم سفّاک جز زور نمیفهمد؛ بنابراین باید منتظر حرکتهای وسیع آزادی خواهان سرزمین پیغمبر و دریافتکنندگان وحی پیغمبر جهت نابودی این ظالمان باشد.


4- از دستگاه دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران خواستاریم که اقدامات لازم را جهت دفاع از خون این مجاهد شهید انجام دهد.

5- ضمن درخواست از انسانهای شریف در سراسر جهان به منظور موضعگیری در برابر این اقدام، اعلام میداریم سکوت مجامع بین المللی و حقوق بشری در برابر این فاجعه تلخ، اقدامی ضد حقوق بشر و غیرانسانی میباشد.



والسلام علی من تبع الهدی

بسیج دانشجویی دانشگاه گیلان


دیدگاه (0)
به اشتراک بگذارید:


security code

گالری تصاویر