قرائت زنده بیانیه به سه زبان در تجمع دانشجویان دانشگاه گیلان تعداد بازدید: 4236 |

25 آبان 94

ظهر روز یکشنبه، 24 آبان 1394، تعدادی از دانشجویان دانشگاه گیلان در محکومیت جنایات آل سعود، تجمع کرده و شعارهای مرگ بر امریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آل سعود خائن سر دادند.

 

 

متن فارسی بیانیه قرائت شده در این تجمع به شرح زیر است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

*و ما نقموا منهم الا ان یؤمنوا بالله العزیز الحمید- سوره مبارکه البروج آیه ۸*

*آنها هیچ ایرادی بر مؤمنان نداشتند جز اینکه به خداوند عزیز و حمید ایمان آورده بودند*

همانطور که میدانید رژیم خبیث آل‌ ‌‌‌‌سعود با اقدامات غیر منطقی امنیتی مسبب جان باختن چندین هزار زائر بیت الله الحرام در منا شد و حلقه جنایات صهیونیستی علیه مسلمانان را پس از حمله به مسجد الاقصی و کشتار نمازگزاران یمن در عید قربان و صدور حکم ظالمانه برای اعدام عالم فقیه اسلام شیخ نمر باقر النمر، تکمیل کرد.

جنایات آل‌سعود با هر هدفی، چه ارائه یک تصویر زشت و خشن از اسلام در دنیا و متوقف کردن موج اسلام­گرایی در کشورهای مختلف جهان و چه تلاش برای جلوگیری از اعلام برائت حجاج از شیطان بزرگ در رمی جمرات و چه زمینه‌ سازی برای تفرقه بین امت اسلام و به تعطیل کشاندن حج ابراهیمی، جنایاتی فراموش نشدنی و بیانگر خباثت آل‌سعود برای مسلمانان است.

تا زمانی که آل سعود خونریز و خبیث در سرزمین وحی باشد هر سال باید منتظر شنیدن این چنین اخبار تلخی بود. این جنایت بزرگ و نابخشودنی یکبار دیگر نشان داد که رژیم غاصب آل‌سعود صلاحیت اداره خانه خدا را ندارد.

رژیم ملعون آل سعود و اربابان غربی­اش بدانند، عمر رژیم­های منحوس و پیوندخورده­ی سعودی و صهیونیستی به زوال خویش نزدیک می گردد و به زودی سایه ی شوم آنان بر حرمین شریفین کم خواهد شد.

ای آل سعود! بدانید که امت­های اسلامی از خون­های ریخته شده­ی مسلمانان مظلوم یمن و جانباختگان فاجعه منا و از حمایت­های شما از تروریست­ها نمیگذرند و روز به روز بر نفرتشان از شما افزوده خواهد شد.

ال آل سعود! بدانید که تمسک به رژیم غاصب اسرائیل و امریکا نمی تواند بلایی را از شما دفع کند و شما را خوار و ذلیل­تر میکند و روزی عن قریب همه شما نابود خواهید شد چرا که إن الباطل کان زهوقا.

ما دانشجویان دانشگاه گیلان ضمن دعوت آل سعود به تعقل و خردورزی، نفرت خود را از آنان اعلام میکنیم و از حاکمان سعودی می­خواهیم که دست از خوی وحشیگری و جاهلی خود برداشته و کشتار مسلمانان را در هر کجا تحت هر عنوان متوقف نمایند و لغو فوری حکم اعدام شیخ نمر را خواستاریم و به آل سعود هشدار میدهیم که در صورت هرگونه تعرض به شیخ نمر باقر النمر، مسلمانان سراسر جهان ساکت نخواهند نشست و آل سعود در آتش خشم و غضب امت اسلامی خواهد سوخت.

ای دانشجویان و ای اساتید مسلمان و ای دانشمندان آزاده­ی سراسر دنیا، همانطور که میدانید شیخ نمر متعلق به تمام امت اسلام و همه­ی آزادیخواهان جهان است چرا که او یک عالم دینی است که با ظلم و فساد مبارزه میکرد و در برابر حاکمان ظالم سعودی ایستادگی کرد. پس ما باید پرچم مبارزه­ی همه جانبه با آل سعود را همچنان با قوت و اقتدار در دست بگیریم چرا که آل سعود هم ذات صهیونیست است که در جغرافیای عربستان حضور دارد و باید سرزمین مقدس وحی را از اینگونه حاکمان ظالم و خونریز پاک کنیم تا إنشاءالله زمینه ای برای گسترش صلح و عدالت در سراسر گیتی فراهم آوریم.

از کلیه امت اسلامی به ویژه علمای جهان اسلام میخواهیم که با اتخاذ مواضع صریح علیه آل سعود در برابر اعمال نسنجیده مقامات سعودی ساکت ننشینند و از جنایات وحشی آنها در کشتار مردم مظلوم یمن و همچنین از اجرای حکم اعدام فقیه مجاهد فی سبیل ا شیخ نمر باقر النمر جلوگیری کنند و دست این خاندان فاسد صهیونیستی را از سرزمین وحی کوتاه کنند.

همچنین از قوای سه­گانه جمهوری اسلامی ایران، بویژه دولت محترم و مسئولان وزارت امور خارجه نیز خواستاریم که ضمن اتخاذ مواضع انقلابی علیه آل سعود، اقدامات جدی و قاطع­تری جهت لغو حکم صادرشده بر اعدام شیخ نمر را انجام دهند و همچنین اقدامات حقوقی لازم برای جانباختگان حادثه منا را قاطعانه و مصرانه پیگیر باشند.

 

*** دانلود فایل متن سه زبانه بیانیه ***

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاه (0)
به اشتراک بگذارید:


security code

گالری تصاویر