رییس دانشگاه گیلان: تعامل واقعی باید میان دانشگاه و رسانه ها باشد تعداد بازدید: 3786 |

18 آبان 94

رئیس دانشگاه گیلان در نشست با رئیس و معاونین صدا و سیمای مرکز گیلان گفت: تعامل واقعی باید میان دانشگاه و رسانه شکل بگیرد.

 

 

به گزارش وارثین و به نقل از خبرنگار خبرگزاری دانشجو از رشت، احمد رضی عصر دیروز در نشست با رئیس و معاونین صدا و سیمای مرکز گیلان،  نگاه دانش محور مدیرکل جدید صدا و سیمای گیلان را مغتنم شمرد و حضور ایشان را فرصتی برای دانشگاه و استان دانست و گفت:  تعامل واقعی باید میان دانشگاه و رسانه شکل بگیرد.

 

وی در ادامه یکی از راه های کم شدن مشکلات جامعه را در گرو نزدیک شدن دانشگاه و رسانه دانست.

 

رئیس دانشگاه گیلان در ادامه بر همکاری رسانه با دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری تأکید کرد و گفت: دانشجویان دارای توانمندی های ویژه ای هستند؛ نظرات و توانایی هایشان می‌تواند در زمینه های مختلف راهگشا باشد.

 

رضی بالا رفتن سطح سواد عمومی جامعه را نیازمند توجه به شخصیت های فاخر و علمی برای جذب مخاطب بیشتر دانست.

 

در ادامه  علی طلوعی، مدیرکل صدا و سیمای مرکز گیلان نیز در این نشست ضمن ابراز خرسندی از حضور در دانشگاه گیلان بر اهمیت تعامل میان رسانه و دانشگاه تأکید کرد.

 

وی رسالت دانشگاه و صدا و سیما را بسیار نزدیک به هم دانست و با اشاره به موضوعاتی چون تنوع افکار، پرهیز از پیش داوری و اغراض شخصی در کار تحقیق، گسترش حقیقت و فراگیر بودن کار دو طرف، بر اهمیت توجه به اشتراکات تأکید کرد.

 

مدیرکل صدا و سیمای مرکز گیلان در ادامه با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری نقش دانشگاه و رسانه را در مقابله با جنگ نرم دشمن مهم ارزیابی کرد.

 

طلوعی در پایان میزان تأثیرگذاری رسانه و دانشگاه را بسته به میزان کمک این دو نهاد به تعالی کشور دانست و خواستار ایجاد تعامل بیشتر میان رسانه استانی و دانشگاه گیلان شد.

 

در پایان جلسه معاونان و مدیران دانشگاه و صدا و سیما به بیان دیدگاه ها و نقطه نظرات خود پرداختند.

 

 

 

دیدگاه (0)
به اشتراک بگذارید:


security code

گالری تصاویر