بیانیه بسیج دانشجویی به مناسبت نهم دی تعداد بازدید: 5908 |

14 اردیبهشت 92

بیانیه بسیچ دانشجویی دانشگاه گیلان به مناسبت یوم ا... نهم دی

بسم رب الحسین

 

بیانیه بسیچ دانشجویی دانشگاه گیلان به مناسبت یوم ا... نهم دی

 

((و أن نسالم من عادانا، حاشا من عودی فیک و لک، فإنه العدو الذی نوالیه، والحزب الذی لانصافیه))                

و اینکه با کسی که باما دشمنی داشته با مسالمت برخورد کنیم، بجز آن کسی که در راه تو و به خاطر تو با او دشمنی کرده ایم؛ زیرا او دشمنی است که ما با وی دوستی نمی ورزیم و از حزب و گروهی است که با او دل صاف نگردانیم.

                                                                       صحیفه سجادیه، دعای 44

در حوادث پس از انتخابات سال 88، آنگاه که عده ای با ادعای احساس تکلیف و پاسداری از حریم قانون پای در عرصه نهادند و به وسیله روش های آمریکایی-انگلیسی صفوف و آحاد ملت را متفرق ساختند و با استفاده هدفمند از دروغ و متهم ساختن دولت به این صفت، توانستند بسیاری از اهداف صهیونیست ها و دیگر دشمنان را اجرایی کنند،کمتر کسی می پنداشت مرگ فتنه عظیم دشمنان خارجی و سرسپردگان داخلی به واسطه ی بصیرت عاشورایی ملت غیور ایران اسلامی در ماه خونین محرم رقم بخورد؛ آنگاه که ازخدا بیخبران، پس از مشاهده حرمت شکنی هایی همچون زیر سوال بردن ماهیت روز جهانی قدس، به آتش کشیده شدن مسجد در پایتخت ام القرای اسلام و نیز پاره کردن تمثال مبارک امام(ره)، در مقابل چشم های گریان و دلهای سوخته تمامی آزاد مردان از مسلمان گرفته تا مسیحی و کلیمی، هلهله کنندگان و رقاصان در شهادت فرزند رسول خدا(ص) را، " مردان خداجو " خواندند و عمق از خود بیگانگی و خیانتشان را با هدف گرفتن فرهنگ سرخ عاشورایی به همگان نمایاندند.

یوم ا... 9دی سالروز نمایش بصیرت عاشورایی عامه ملت است در هنگامه ای که برخی خواص درگیر شهوت قدرت و ثروت و نام گشته و با سکوت و بعضا همراهی خود، تقویت کننده ی صف آرایی سپاه یزیدیان زمان بودند.

9دی، یادآور بصیرت بی مثال مردمی است که تحلیلی صحیح از حوادث پیرامونشان دارند و همه چیز را با معیارهایشان و نه با سخنان فریبنده منافقان، می سنجند. سیادت را در منش حسینی می بینند که" در حقیقت نزدیکترین مردم به ابراهیم کسانی هستند که از او پیروی کردند... "(آیه 68 سوره آل عمران) ونه ادعای فرزندی زهرای مرضیه(س)، پیروی از خط امام را با شاخصه هایش می پذیرند؛ با محوریت قانون، با نابودی غده سرطانی به نام اسرائیل، با حفظ اوجب واجبات، با پشتیبانی از ولایت فقیه ، ونه ادعای نخست وزیری امام(ره).

9دی برگی دیگر از سرافرازی ملت ایران شد که توطئه های طرح شده ی وطن فروشان در مکتب تئوریسین های آمریکایی را با شکست مواجه کرد، برگی که نکات فراوان برای خواص در بردارد.

جادارد در اینجا مهمترین مطالبات مردم در حماسه 9 دی بار دیگر به مسئولین اجرایی و قضایی یادآوری شود:

1- مهمترین شاخصه سنجش افراد، پایبندی به اصول اسلامی و پشتیبانی از ولایت است و اکنون نیز ملت با همان بصیرت عاشورایی بی مثال، ناظر بر نحوه ی فعالیت خواص هستند.

2- با وجود محاکمه مردمی فتنه گران، عدم محاکمه قضایی از سوی مراجع مربوطه، جای بسی تعجب است، که گاها منجر به گستاخی بی شرمانه فتنه گران در خصوص نداشتن پرونده ی قضایی می شود.

3-با وجود عدم جایگاه مردودین فتنه در بین مردم، مسئولین محترم باید به مطالبه برحق مردم تن دردهند و حمایت قانونی از مردم ونظام را به عمل آورده، از هرگونه ابراز وجود وابستگان به فتنه در عرصه ی انتخابات پیش رو جلوگیری نمایند.

در پایان ضمن سپاس از خداوند بلندمرتبه بخاطر اعطای نعمت عظیم وجود پربرکت مقام معظم رهبری، حضرت امام خامنه ای (مد ظله العالی)، تأکید می داریم تا هنگامیکه سلاح" بصیرت" و "تقوا" در بین مردم و جوانان ایران وجود دارد، هیچ توطئه ای توانایی مقابله با جمهوری اسلامی را نخواهد داشت.

َ                                                                                                                                                 والسَّلَامُ عَلَى مَنِ اتَّبَعَ الْهُدَى

 

 

دیدگاه (0)
به اشتراک بگذارید:


برچسبها : ،
security code

گالری تصاویر