نمایش پلاکاردهای اعتراض دانشجویان هنگام سخنرانی دکتر لاریجانی تعداد بازدید: 4234 |

23 مهر 94

حضور دکتر لاریجانی، رییس مجلس شورای اسلامی در یادواره شهدای نیروی انتظامی شهرستان لنگرودِ عصر روز چهارشنبه با حاشیه هایی همراه بود.

 

یکی از دانشجویان حاضر در این مراسم بیان کرد: ما امروز برای شرکت در مراسم یادواره شهدا رفته بودیم که از یک کیلومتری جاده را بسته بودند و موقع ورود به مراسم کیف ها را بازرسی می کردند و گوشی های همراه را میگرفتند.

زمانی که وارد مراسم شدیم پلاکارد هایی که بر روی آن سوالاتی را نوشته بودیم با خود همراه داشتیم و در انتهای سمت راست آقای لاریجانی نشستیم.در ابتدا یکی از بچه ها سوالی را که نوشته بود را بالا سر خود گرفت که یکی از مامورین به سرعت پلاکارد را از او گرفت و سپس دانشجویان دیگر  پلاکاردهای خود را که حاوی سوالاتی بود بالای سر خود گرفتند.که بعد از آن افرادی به سرعت پیش ما  آمدند و گفتند پلاکارد هارا به ما بدهید،بعد از مقاومتی که کردیم تصمیم گرفتند که مارا از مراسم بیرون کنند که این کار با مقاومت دانشجویان به سرانجام نرسید اما کیف و وسایل مارا گرفتند.

در حالی ما شاهد این برخورد بودیم که سوالات ما،سوالات دانشجویی یا شعار های مقام معظم رهبری بود، مثل: ما با مذاکره با آمریکا مخالفیم!مذاکره با آمریکا یعنی نفوذ!و سوال ما این بود که آیا امیرالمومنین با زبیر معامله کرد؟!

پلاکارد های ما چند سوال و سخنان رهبری بود،نه توهین بود،نه آشوبی بود و نه قصد برهم زدن مجلسی را داشتیم،فقط به عنوان یک دانشجو چند سوال از رئیس مجلس کشور داشتیم!نکته قایل توجه این است که آقای لاریجانی بعد از مشاهده سوالات بدون اعتنا به این سوالات دانشجویی سخنرانی خود را ادامه دادند.

 

نکته: دوربین وارثین توسط ماموران حفاظت این برنامه بررسی شد و عکسهای آن حذف گردید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

منبع عکسها: لنـگــر نیـوز

 

 

دیدگاه (0)
به اشتراک بگذارید:


با پیامی پدرانه از سوی دفتر رهبری
مردم به تحصن مقابل مجلس پایان دادند
مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه گیلان:
آژانس هیچ تعهدی برای حفظ اسرار کشور ندارد
security code

گالری تصاویر