این شیطان دشمن توست او را دشمن بگیر تعداد بازدید: 4184 |

19 مرداد 94

آن زمانی که شیطان استکبار کرد و خداوند سبحان به آدم تا آخر خط را نشان داد و این گونه که در آیه 6 سوره مبارکه فاطر به آن اشاره شده است فرمود: «این شیطان دشمن توست او را دشمن بگیر» و سپس خطاب به شیطان در سوره مبارکه حجر آیه 35 فرمود: به یقین تا روز جزا بر تو لعنت خواهد بود.

بی شک برهمگان واضح و مبرهن است که مظهر شیطان و شرارت در عصر حاضر در دولت آمریکا نمایان است. این تروریست بالذات دولتی.

همانطور که مقام معظم رهبری در عید سعید فطر در جمع مسئولان و سفرای کشورهای اسلامی بیان نمودند چطور می توان به عهد و پیمان دولتی که رژیم کودک کش را تروریست نمی داند ولی مجاهدان شریف دفاع ملی حزب ا... لبنان را با بی انصافی تمام در صدر گروه های تروریستی قرار می دهد که یک نمونه از وارونه جلوه دادن حق است می توان اعتماد کرد؟

در واقع همانطور که معظم له فرمودند تیم مذاکره کننده ما اجرشان فارغ از هر نتیجه ای محفوظ است. و شخص رییس جمهور محترم و هیات مذاکره کننده واقف به نیات پلید شیطان بزرگ هستند و ان شاا... بتوانند راه های نقض عهد و فرار طرف مقابل در قبال انجام تعهداتش را ببندند. در این میان نصیحت حضرت آیت ا... جوادی آملی خطاب به سردار دیپلماسی این ملت بس که فرمودند: زمانی که با آقای کری دست می دهید سپس انگشتان دست خود را شمارش کنید که آیا کم نشده است!

در این نوشتار نمی خواهیم به موضوعات جمع بندی مذاکرات برجام بپردازیم بلکه به موضوعی انحرافی اشاره خواهیم کرد که مثل اینکه برخی یا دچار زوال اندیشه سیاسی شده اند یا حافظه تاریخیشان دچار اختلال و فراموشی انعکاسی شده است!

در تحلیل برخی رسانه ها و اشخاص چه در داخل و خارج مشاهده کردیم چه به طور عمد و برنامه ریزی شده یا به سهو چیزهایی بیان نمودند که آرزوهایشان بوده است. اما باز هم مقام معظم رهبری کما فی السابق یادآوری نمودند که مذاکره با آمریکا در مواردی استثنایی خواهد بود که امروز صرف موضوع هسته ای است.

در جهان بینی توحیدی که نظام ما بر آن استوار است بر خلاف جهان بینی مادی براثر منافع و متامع دنیوی جای حق و باطل، دوست و دشمن عوض نخواهد شد. تولی و تبری اصلی پایدار در این اندیشه است. انتظار می رود دوستانی که حرف از اندیشه رئالیستی می زدند و مدعی آن بودند و می گفتند جهان امروز جایی برای خیال پردازی و آرمانگرایی نیست در این قضیه واقعیت را مد نظر قرار دهند و به مدعای خود عمل نمایند.

آیا نماد استکبار تغییر کرده است؟

آیا از کودتای 28 مرداد تا کنون تغییری در خط مشی استکبار حداقل در قبال کشور خودمان مشاهده می کنید؟

حال که سرانجام و عاقبت به اصطلاح برجام هم مشخص نیست ان شاا... آخر پاییز دستمان پر باشد.

نظام جمهوری اسلامی از همان ابتدا مشی انقلابی خود را برپایه آرمانگرایی واقع بینانه قرار داده است و مبتنی بر توهم و خیال نبوده است. در صورتی که مدعیان، فرمول سیاسی خود را واقعیت می دانستند همیشه در توهم در برخورد با مسائل بوده اند بلکه بهتر است بگوییم عاقبت اندیش نبوده اند.

لذا واقعیت این است که به فضل خدا آرمان رهایی قدس در آینده ای نزدیک به ثمر خواهد نشست و فلسطین همان فلسطین از بحر تا نهر است و تنها راه آن خروج رژیم غاصب است.

واقعیت این است که جهت گیری نظام بر پایه کنفرانس های مطبوعاتی و هیجانات نخواهد بود، بلکه برپایه اسلام اصیل و سنت های الهی که از قبل بیان شده و نتیجه آن گفته شده است خواهد بود. اینکه معظم له فرمودند مواضع ما در منطقه 180 درجه مقابل آمریکاست موید بر همین کلام است؛ معیار برای ما یکی است و همه چیزا را با حق خواهیم سنجید.

بحمدا... در داخل همه می دانیم اعتدال، تسامح و تساهل در اصول نیست و معیار برای همه ما حق الهی و آنچه اسلام ناب محمدی برای ما تبیین کرده است خواهد بود. این خواب دشمن که نظام در مباحث استراتژیک خود تغیر خواهد کرد و دست از مبارزه با ظلم و حمایت از مستضعفین جهان و ملت و دولت های دوست خواهد کشید به بهای اندکی آرامش بیشتر تعبیر نخواهد شد.

مجتبی خورسندی دانشجوی کارشناسی علوم سیاسی

دیدگاه (0)
به اشتراک بگذارید:


security code

گالری تصاویر