چگونه به فقرا کمک کنیم؟؟ تعداد بازدید: 4410 |

16 تیر 94

یکی از دانشجویان و دوستان هم دانشگاهی خودمان، یک کار خیری راه انداخته و آن را به دیگران هم توصیه میکند.

در متنی با عنوان «چگونه به فقرا کمک کنیم؟» اینگونه آورده شده است:

 

" در این نوشته می خواهیم یک شیوه و مدلی را ارائه دهیم تا هرکسی با هر توان و وضعیت مالی بتواند یک خیّر شود.

شما می توانید به تمام دوستان و آشنایانی که شماره موبایل آنان را در موبایل خود دارید اطلاع دهید و بگویید که قصد دارید هر ماه یک بار کمک های نقدی را جمع آوری کنید و در این کار خیر هر کس بخواهد می تواند با هر مقداری که در توان دارد کمک کند. (حتی اگر شده ۵۰۰ تومان یا ۱۰۰۰ تومان. مهم شرکت در این کار خیر است). سپس یک لیستی از افرادی که اعلام آمادگی کرده اند تهیه کنید و هر ماه شماره حساب یا کارت عابربانک خود را به افرادی که اعلام آمادگی کرده اند پیامک کنید. برای مثال اینجانب هر ماه، اول تا سوم هر ماه به لیستی که تهیه کرده ام پیامک می زنم و شماره حساب را می فرستم و هر کسی هم هرچقدر که می تواند کمک می کند. بحمدالله تا اکنون (تیر ماه ۹۴) هر ماه بیش از صد هزار تومان کمک های نقدی جمع آوری شده است و این ها را به فقرا و نیازمندان رسانده ایم.

و اما بخش دوم که بسیار حائز اهمیت نیز می باشد پیدا کردن خانواده نیازمند است که از طرق مختلفی می توان این خانواده ها را پیدا کرد بعنوان مثال از طریق کمیته امام امام خمینی شهر یا استان خود، تحقیق و تفحص در مناطق پایین شهر و محله های فقیر نشین و … .

از شما خواهشمندیم چنانچه این کار را هم نمی توانید انجام دهید لااقل این ایده را در فضای مجازی و … انتقال دهید تا انشاءالله شاهد تشکیل گروه های خیریه متعدد شویم تا بلطف خدا و به امید حضرت حق هیچ نیازمندی را پیدا نکنیم که محتاج نان شب و یا حتی یک لباس برای پوشیدن باشند. "

 

 

دیدگاه (0)
به اشتراک بگذارید:


security code

گالری تصاویر