بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه گیلان در محکومیت نسل کشی مسلمانان میانمار تعداد بازدید: 5697 |

14 اردیبهشت 92

بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه گیلان در محکومیت نسل کشی مسلمانان میانمار[more]

 

بسم الله القاصم الجبارین

انا لله و انا الیه راجعون

قُتِلَ اَصحابُ الاُخدودِ۞اَلنَّارِ ذاتِ الوَقُودِ۞ اِذهُم عَلَیها قُعُودُ۞وَهُم عَلی مَا یَفعَلونَ بِالمُومِنینَ شُهُودٌ۞ وَ مَا نَقَموُا  مِنهُم اِلّا اَن یُومِنوُا بِاللهِ اَلعَزیزِ الحَمید ۞اَلَّذی لَهُ مُلکُ السَّماواتِ وَ اَلاَرضِ وَ اللهُ عَلی کُلِّ شَیٍ شَهیدٌ ۞اِنَّ الَّذینَ فَتَنوُا المُومِنینَ وَ المُومِناتَ  ثُمَّ لَم یَتوُبوُا فَلَهُم عَذابُجَهَنَّمَ  وَ لَهُم عَذابُ الحَریقِ۞

لعنت و نفرین بر کسانی که آن خندق را برای سوزاندن مومنان حفر کردندهمانان که آتشی شعله ور با هیزم  فراوان بر افروختند

آنگاه که بر کنار خندق آتش نشستند، و آنچه را که بر  سر مومنان می آوردند تماشا میکردند، و چیزی را از آنان ناخوشایند نمی دانستند جز اینکه به خدا،آن مقتدر شکست ناپذیر و ستوده ایمان آورده بودند.همان خدایی که فرمانروایی آسمان و زمین از آن اوست، و خداند بر هر  چیزی ناظر است و هیچ کاری بر او پنهان نمی ماند. به یقین کسانی که مردان و زنان با ایمان را شکنجه کرده و آزار داده  و سپس توبه نکرده اند،آنان را انواع عذاب دوزخ هست و عذاب آتش خواهند داشت.

سوره مبارکه بروج،آیات ٤ الی ١٠

 

جنگ ما جنگ عقیده است جغرافیا ومرز نمی شناسد،وما باید در جنگ اعتقادیمان بسیج بزرگ سربازان اسلام را در جهان به راه اندازیم.

 امام خمینی(ره)

در طول تاریخ،شیطان رجیم،طبق وعده ازلی خود و  مهلتی که به او داده شده همواره از طرق گوناگون دست به گریبان بشر در جهت انتقام  و کینه توزی،بوده و هست و خواهد بود. و این مهم در طول تاریخ از طریق تفکرات و مکاتب  الحادی و یا افراد پلید و دولت های   مستکبر در جهت  همان  تفکرات  و جهان بینی خبیثانه شیطانی،از طریق نفوذ در سیاست،اقتصاد،فرهنگ ویا ابزار دیگر انجام  گرفته است.تفکرات و مکاتبی مثل بودیسم،فاشیسم، نازیسم و قدرت گرایی و افرادی همانند هیتلر،موسولینی ،نیچه،صدام،بوش و ... و کشورهای مستکبری که مرور تاریخ ۲۰۰ساله اخیر گواهی بر آن می باشد.

و در برابر  جنود شیطان  همواره  طبق سنت الهی  صف آرایی از جنود حق بوده و نزاع بین این دو سنت لا یتغیر الهی الی الابد خواهدبود.

۲-دستان شیطان،امروز از آستین دولت و ارتش میانمار و گردانندگان  اصلی این امر،نظام صهیونیزم بین الملل،آمریکای جنایتکار و دولتهای دنباله رو آنها،بیرون آمده است.کشتار وسیع و نسل کشی چند ده هزار نفره مسلمانان مستضعف و بی دفاع میانمار در سکوت مرگبار جامعه بین المللی،باری دیگر آتشی به قلوب مومنین و مسلمانان جهان می کشد که یادآور اقدامات شیطانی دیگر همانند جنگ ویتنام،کشتار بوسنی و هرزگوین،قتل عام زوار خانه خدا،جنایات صبرا و شتیلا و غزه  و فلسطین، می باشد. که باعث برافروخته شدن هر چه بیشتر آتش کینه طرفداران حق و انسانیت نسبت به جنود شیطان شد.

۳-به وضوح روشن است که جمهوری اسلامی ایراندر عصر  حاضر پرچمدار جبهه حق می باشد و بعید نیست که کینه و زهر چشم گرفتن از جمهوری اسلامی ایران و به تبع آن از مسلمانان جهان بالاخص بعد از بیداری اسلامی- که آن هم الهام گرفته از انقلاب اسلامی ایران هست - به هر نحو و ابزاری،یکی از اصول تغییر ناپذیر جبهه کفرو شرک باشد و همت امروز نظام صهیونیزم بین الملل و آلت دست  آنها آمریکای جهانخوار و سگ نگهبان آنها اسرائیل غاصب،با چراغ سبز نشان دادن به این کشتار و سکوت جوامع بین المللی این امر را شدت بخشیده است.

٤-در این مقطع حساس زمانی  و با توجه به این نسل کشی باید پرسید کهجایگاه فعالین و مدعیاندروغین حقوق بشر در کجای ماجرا قرار دارد؟

کجا هستند افرادی که مدعی دفاع از حقوق انسانیتند!؟

افرادی که به دلایل واهی،هولوکاست را آلت دست خود قرار داده  و ددنیا را به بازیچه گرفتهو از هولوکاست واقعی امروز چشم پوشاندهاند. افرادی که تروریستهای مزدور در سوریه را مردمی آزادیخواه خواندند،همان ها که در فتنه 88 ایران، مزدورانو آشوبگران روز عاشورا را حق طلب و اصلاح طلب خواندندو همان ها افرادی هستند که امروز ملت مستضعف و بی دفاع  مسلمان  میانمار را خارجی می نامند.

 و همچنین جایگاه مدعیان دروغین حقوق بشر و برندگان صلح نوبل که دنیا را با این اقدامات به بازیچه هوس های شیطانی خود گرفته اند (که البته خودشان را به استهزا می گیرند)در کجای این پازل قرار دارد و بالاخره افرادی که در داخل و خارج برای ایجاد ارتباط تنگاتنگ با دولتهای مستکبر و غربی از جمله امریکا با نام کشورهای مدافع حقوق بشر و صلح طلب له له میزنند کجا هستند.

٥- در این شرایط حساس زمانی  وشرایط تاسف بر انگیز مردم مسلمان میانمار که حقیقتا در قتل گاهی عظیم  اسیر شده اند،سکوت هر انسان مومن بلکه آرمان خواه  و انسان دوست کمکی در جهت اهداف جنود پلید ومستکبر و مزدوران آنها می باشد.چرا که رسول خدا صلی الله و علیه و آله و سلم فرمودند:

من سمع رجلا ینادی یا للمسلمین فلم یجبه فلیس بمسلم؛ هر کس صدای کسی را بشنود که ندا می دهد ای مســلمانان،پس پاسخ او را ندهد مســلمان نیست.

بسیج دانشجویی دانشگاه گیلان بدین وسیله از امت مومن و مسلمان در داخل و خارج کشور و هر انسان آزاده  یا آرمان خواه اعم از نخبگان ، اساتید ، دانشجویان،طلاب علوم دینی،کسبه و کارمندان و... دعوت میکند که به هر نحوی (ولو بصورت حداقلی) اعم از تجمعات؛بیانیات،مانور در فضای مجازی تبلیغات ،فرد به فرد و... بنا به تکلیفشان عمل نموده و به این سکوت مرگبار پایان دهند تا انزجار خود را از این اقدامات شیطانی اعلام و سایر کشورها را مورد تاثیر حرکت خود قرار دهند.

٦-و اما توصیه به کشورها و دولتهایی که به انواع مختلف با سیاست های خبیث بین المللی همراهی میکنند از جمله دولت های غربی و عربی(که اگر دست آمریکای جهانخوار و صهیونیزم بین الملل بر سر آنها نبود تاثیر آنها در معادلات جهانی هیچ بود و چه بسا که هم اکنون این چنین است)این است که بدانند در آینده ای نزدیک دنیا تحولاتی عظیم در پیش خواهد داشت استکبار جهانی روز به روز به زوال عمر خود نزدیکتر میشود و پر واضح است که هم اکنون خون تک تک مسلمانان دامن آنها را از هر لحاظ گرفته است و شرایط منطقه  و قوت روزافزون ایران اسلامی نشان ازاین واقعیّت دارد.به صلاح آنهاست که راه خود از شیطان بزرگ جدا سازندو از  خواب غفلت بیرون رفته تا بیش از این خون مسلمانان دامن آنها را به باتلاق نابودی نکشاند و گرنه چه بسا نزدیک باشد که بزور شمشیر ملتهای خود از خواب غفلت بیدار شوند.

٧-طی مطالبه ای از مسئولین امر بخصوص وزارت امور خارجه خواستارآنیم تااز رفتار مسامحه آمیز و سهل انگارانه نسبت به این مسئله به جد پرهیز کنند و با دیپلماسی فعال و خردمندانه در ایجاد موج انزجار و حق طلبی در سایر کشورها به ایفای نقش بپردازند.

٨-کشته شدگان این فاجعه،کشته شدگان مسلمانی هستند که انشاالله مورد آمرزش و غفران الهی قرار گرفته و به محضر رسول گرامی اسلام وارد شوند و همچنین  وظیفه بازماندگان،استقامت در این راه و بلکه بپا خواستن و جهاد در هر شرایطی میباشد که :

﴿ان الذین قالوا ربنا الله ثم استقاموا تتنزل علیهمالملائکه الاّ تخافوا ولا تحزنوا و ابشروا بالجنة التی کنتم توعدون﴾

٩-بدین وسیله  بسیج دانشجویی آمادگی خود را جهت هرگونه جهادی در هر زمان اعم از جنگ سخت و نرم  در عرصه های نظامی،فرهنگی،اقتصادی،علمی وغیره به محضر مقام عظمای ولایت امام خامنه ای(مدظله العالی) که همواره با الطاف الهی و بینش عمیق سیاسی و با توجه به مصالح اسلام و کشور و منطقه عمل فرموده اند اعلا م میدارد.

١۰-در پایان جبّاران و سفّاکان بدانند چه بسا نزدیک باشد روزی که در راستای(تشکیل بسیج جهانی اسلام)انتقام خون تک تک مسلمانان از صدر اسلام تا کنون گرفته شود،چرا که﴿ونرید ان نمن علی الذین استضعفوا فی الارض و نجعلهم ائمة و نجعلهم الوارثین﴾.

 

﴿و من یتوکل علی الله فهو حسبه﴾

والسلام علی عباد الله الصالحین

بسیج دانشجویی دانشگاه گیلان

٥/٥/٩١

 

 

 

 

 

دیدگاه (0)
به اشتراک بگذارید:


برچسبها : ،
security code

گالری تصاویر