سخنرانی استاد رائفی پور در دانشگاه گیلان تعداد بازدید: 4749 |

29 اردیبهشت 94

به دعوت بسیج دانشجویی،استاد علی اکبر رائفی پور در جلسه ای تحت عنوان "آندلوسیزاسیون،مشی فرهنگی شیطان در منقلب کردن انقلاب" یکشنبه 27اردیبهشت ماه ،ساعت 14 در تالار حکمت دانشکده انسانی میهمان دانشگاه گیلان بود.

 

استاد رائفی پور در این جلسه ضمن تشریح مسائل فرهنگی روز به برنامه ها و تلاش های غرب جهت تضعیف هویت فرهنگی ایران اسلامی و کشورهای مسلمان اشاره کردند.ایشان با بیان اینکه غرب امروز بصورت هدفمند بیش از 3500 ساعت در روز برنامه برای فارسی زبانان پخش میکند و 160 شبکه فارسی زبان، در جهت تزریق فرهنگ غربی فعالیت میکنند اذعان کردند دلیل این حجم عظیم برنامه های رسانه ای و تبلیغاتی علیه انقلاب اسلامی این است که از نگاه غرب ایران بزرگترین خطر برای کل جهان محسوب میشود.

 


استاد رائفی پور در ادامه با ارائه برخی تصاویر و اشاره به دستکاری آنها بصورت هدفمند، از طرح و نقشه دشمنان اسلام با هدف تخریب چهره دولت سوریه سخن گفتند و بر لزوم افزایش سواد رسانه ای مردم تاکید کردند.ایشان ضمن مرور برخی اشتباهات از اوایل اسلام تاکنون، اضافه کردند که اگر دانش خود را بالا ببریم در اعصار مختلف دچار اشتباه نمیشویم و فرهنگ اسلامی خدشه دار نخواهد شد و دشمن اجازه مانور فرهنگی نخواهد داشت.

 


استاد با اشاره به جریانات ملی شدن صنعت نفت و نقش انگلیسی ها در ایجاد تفرقه بیان کردند که امروز هم دشمن از ابزارهای جدید برای تضعیف دولت های اسلامی استفاده میکند.در ادامه ایشان با پخش برخی کلیپ ها و تصاویر از مشکلات فرهنگی موجود در جامعه سخن گفتند و در پایان به برخی سوالات دانشجویان به اختصار پاسخ داده شد.

 

 

دیدگاه (1)
به اشتراک بگذارید:


Skaccat 13 آبان 1402 ساعت 09:08

buying cialis generic A week after the treatments started both groups were evaluated and results showed that no measurable difference in the progression of the disease

security code

گالری تصاویر