استقبال دانشجویان انقلابی امیرکبیر از هاشمی: «سردار اشرافیت، منکر رای ملت»+ عکس تعداد بازدید: 4000 |

16 اردیبهشت 94

هاشمی رفسنجانی به همراه همسرش عفت مرعشی صبح دوشنبه به مناسبت بزرگداشت روز استاد، در میان خیل اعتراض دانشجویان به دانشگاه صنعتی امیرکبیر رفتند.

به گزارش رجانیوز، این برنامه که قرار بود ساعت ۱۰:۳۰ آغاز شود به علت اعتراض دانشجویان این دانشگاه به حضور هاشمی با تاخیر آغاز شد.  بر پایه این گزارش، دانشجویان با حضور در جلوی درب دانشگاه و محل ورود هاشمی در مقابل خودروی حامل وی زنجیره ی انسانی تشکیل دادند و با در دست داشتن پلاکاردهایی به سیاسی کاری ریاست دانشگاه و نقش موثر هاشمی در فتنه ۸۸ و سخنان حاشیه ساز اخیر او اعتراض کرده و شعارهای «مرگ بر فتنه گر»، «سردار اشرافیت، منکر رای ملت» و ... سر دادند.

 این برنامه در حالی برگزار شد که از صبح امروز تدابیر امنیتی شدیدی در دانشگاه برقرار شد. همچنین تعدادی از کلاس ها و آزمایشگاههای درسی مجاور مکان سخنرانی هاشمی پلمپ و تعطیل شدند. انتظامات دانشگاه نیز با حضور در نقاط مختلف دانشگاه، سعی در پراکنده کردن دانشجویان داشتند.

حضور و سخنرانی هاشمی در دانشگاه امیرکبیر با هماهنگی رییس این دانشگاه در حالی انجام شده است که در هفته های گذشته چهره های تندروی دیگری از جمله محمدرضا خاتمی، ابراهیم اصغرزاده و علی مطهری بوده است. همچنین طی هفته های گذشته ریاست این دانشگاه که در اختیار معتمدی وزیر ارتباطات دولت اصلاحات است مجوز سخنرانی افرادی چون حسین شریعتمداری، بذرپاش و سعید زیباکلام را به علت تنش زا بودن! را صادر نکرده است.

به گفته دانشجویان دعوت از هاشمی و سخنرانان قبلی در راستای یک پازل سیاسی برای آغاز فتنه ای دیگر در دانشگاه هاست که با همکاری ریاست دانشگاه امیرکبیر انجام می شود، در غیر این صورت به جای دعوت از هاشمی که نه یک شخصیت دانشگاهی است و نه آشنایی چندانی با  دانشگاههای سراسری دارد، می شود از شخصیتهای دانشگاهی موجه تری برای بزرگداشت مقام استاد دعوت کرد.

 

 

دیدگاه (0)
به اشتراک بگذارید:


برچسبها : هاشمی ، یرکبیر ،
security code

گالری تصاویر