نامه بسیج دانشجویی دانشگاه گیلان به رییس جمهور تعداد بازدید: 5675 |

29 فروردین 94

بسیج دانشجویی دانشگاه گیلان طی نامه ای خواستار حضور رییس جمهور در دانشگاه شد.  

 

 

بسیج دانشجویی دانشگاه گیلان در نامه ای خطاب به رئیس جمهور گفت: جناب آقای رئیس جمهور ساعتی از وقت خود را به حضور در جمع دانشگاهیان اختصاص دهید.


متن نامه به شرح زیر است:


خدمت ریاست محترم جمهوری جناب آقای حاج شیخ حسن روحانی


سلام علیکم


اطلاع یافتیم که ان شاء الله عازم استان سرسبز گیلان برای پیگیری امورات اجرایی کشور می‌باشید. حضرتعالی را دعوت می‌کنیم تا ساعتی از وقت خود را به حضور در جمع دانشگاهیان اختصاص دهید و پاسخگوی سوالات این قشر پیشرو باشید و با این کار اولین گام دولت در تحقق همدلی و هم زبانی میان دولت و ملت را محکم و اثر گذار بردارید.

 

در این مورد چند نکته را خدمت تان معروض می داریم.

 

۱-    ما بر خود فرض می‌دانیم حامی و پشتیبان دولت قانونی جمهوری اسلامی باشیم، .برای ما ۲۴ میلیون و ۱۸ میلیون موضوعیت ندارد مشروعیت مهم است. همه مسئولین از اصولگرا و اعتدال تا مسئولین مستقل را حمایت می‌کنیم چون عقیده داریم همه جزیی از یک کل مستحکم به نام نظام اسلامی هستند. هرکس داخل نظام باشد و برای آرمان های نظام تلاش کند برای ما قابل احترام است.

 

۲-    در عین حمایت و همدلی حفظ نگاه نقادانه را شرط پویایی فضای دانشگاه می‌دانیم. دانشجویان با نگاه عالمانه خود هوشمندانه حرکات مسئولین را رصد می‌کنند و منصفانه نقد می‌کنند و هدفشان نه مچ گیری؛ بلکه کمک به حل چالش های کشور است.

 


۳-    ان شاء الله حضور مسئولین و شما در دانشگاه فارغ از مباحث مطروحه افزایش محبوبیت شما و افزایش اعتماد دانشجویان به مسئولین را در بر خواهد داشت. بدین علت که دانشجویان نفس پاسخگویی شما را بیش از جواب هایتان ستایش خواهند کرد. می‌دانیم احتمالا جواب های قانع کننده ای به حجم بسیار سوالات دانشجویان دارید که در بسیاری از موارد دانشجو واقعا قانع میشود اما در مواردی هم که قانع نشود صبر و پاسخگویی شما را تحسین خواهد کرد.

 


۴-    با توجه به اینکه همیشه رهبری تاکید بر حضور مسئولین در دانشگاه ها داشته اند و خود چه در زمان ریاست جمهوری و چه در زمان رهبری در جلسات پرسش و پاسخ دانشجویی حضور داشته اند و اکنون هم تنها علت عدم حضورشان را کهولت سن عنوان می‌فرمایند برای ما بهانه آوردن هیچ مسئولی برای عدم حضور در جلسات پرسش و پاسخ دانشجویی قابل قبول نیست و بدانید عدم اجابت این دعوت ها خود حامل پیام هایی ناخوشایند است. برای ما سخت است بپذیریم که دو ساعت وقت برای دیدار دانشجویی ندارید. به هر حال اگر دیدار دانشجویی حضرتعالی محقق نشد شخصی به نمایندگی از دولت دعوت دانشجویان را اجابت فرماید.


راه امام و شهدا پررهرو باد

 

دیدگاه (0)
به اشتراک بگذارید:


security code

گالری تصاویر