هاشمی نسبت به تحولات منطقه، موضعی درست و منطقی بگیرد/ به دنبال آدرس غلط دادن به افکار عمومی نباشید | مصاحبه تعداد بازدید: 5102 |

29 فروردین 94

مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشکده انسانی دانشگاه گیلان گفت: هاشمی به جای خاطره‌گویی، همدل و همزبان با مردم، رهبر و دولت و با استفاده از جایگاه قانونی خود، نسبت به تحولات منطقه، موضعی درست و منطقی بگیرید.  

 

سید یونس محمدی با اشاره به سخنرانی و خاطرات گویی حجت الاسلام هاشمی رفسنجانی در همایش بزرگداشت بانوی انقلاب خدیجه ثقفی گفت: سخنرانی و خاطرات گویی حجت الاسلام هاشمی رفسنجانی موجب تعجب شد و بر نگرانی ها افزود.


وی افزود: در پاسخ به سخنان هاشمی باید گفت کسانی حضرت امام(ره) را ناراحت و اذیت کردند که با بی توجهی به فرامین و آرمان های انقلاب و امام عزیزمان در سال ۸۸ با برگزاری تجمعات غیر قانونی، تخریب گسترده اموال عمومی و خصوصی، تشویش اذهان و اغفال جوانان ملت، زمینه سازی برای حضور عوامل اسرائیل غاصب و منافقین در کشور را فراهم کرده و مهمتر از همه نظام را به دروغگویی و تقلب متهم کرده و به جنگ با آرمان ها و اندیشه های اسلامیِ برخاسته از عدالت و حق جویی حضرت امام، رفتند.


عضو شورای بسیج دانشجویی دانشگاه گیلان گفت: اینها همه جرائمی است که دستگاه های مسئول در مقابلشان سکوت کردند و با مسامحه و تساهل از کنارشان عبور کردند که اشاره بیش از آن به این مقوله از حوصله بحث خارج است.


محمدی گفت: حال باید به هاشمی یادآور شد در شرایطی که شاهد بیداری ملت‌ها به سبب به چالش کشیدن قدرت‌های مستبد عربی در کشورهای مسلمان هستیم، شایسته‌ کسی مثل شما نیست که به نقل خاطرات از کسانی که در حال حاضر در قید حیات نیستند پرداخته و اشاره به مسائل حاشیه ای کذب، با هدف تحت تاثیر قرار دادن و آدرس غلط دادن به افکار عمومی باشید. باید همدل و همزبان با مردم، رهبر عزیزمان و دولت و با استفاده از جایگاه قانونی خود نسبت به تحولات منطقه، موضعی درست و منطقی بگیرید.

 

دیدگاه (0)
به اشتراک بگذارید:


security code

گالری تصاویر